Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2014 18:51 - ПОВАЛЕНА НЕ СЛОМЕНА
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 2127 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 10.11.2021 11:10


image

Улучиха ме. Паднах. Уви.
Защото има стрелци
стрелящи по орли.
Защото има злоба и гняв,
има завист, хора с лош нрав.
Тук на Земята съм паднала ниско!
Има ли някой? Искам на чисто
нов шанс, подай ми ръка,
от всичко отказах се сама сега.
Отхвърлена, незабележима
сред празнота, студ, ранима!
Как да се върна назад? Не става!
Сърце ми любов не получава!
Искам светлина, нов живот
простор, небе, слънце, не паднал свод!
Няма да загубя в нищото себе си,
защото обичам, държа на себе си,
а ти, стрелец, безмълвен и ням,
възмездие за тебе ще има, срам!

Сега съм друга, красива, добра,
изчерпах студа, целунах дъжда,
гледам нагоре, смело вървя,
пътя свой нов ще извървя.
Изправена съм, не повалена,
нов човек съм, не съм сломена,
води ме моята ярка звезда
прегърнала мене и любовта!

Сега се целят и в майка ми-А.Х.Т.sekirata

"АМА И ВИЕ ПРЕКАЛЯВАТЕ СЕКИРО. A+ A- Написана на : 2017-02-21 16:39:38

ОБРЪЩАМ СЕ КЪМ ВСИЧКИ ЗА ПОСЛЕДНО. A+ A- Написана на : 2017-02-21 15:51:05

Обръщам се към Секирата и към всички нейни фалшиви профили . После няма да повтарям а направо ще убивам един по един всички тези който си правят майтап със сайта. Особено на първо място ще почна със СЕКИРАТА. Другите личности като Емо Иванов и Елена Кучкова и там МИМИ,Венцислава такива който пишат на латиница и прочей. Сега съм наел ХАКЕРИ и ще разбера от къде идва ip Адреса. Сетне майка ви Ще разкатая. Почвам да убивам един по един

Тях също няма да подмина / Секирата знае какво и се случи преди ВРЕМЕ в Плевен.Първо ще помета с нея пред блока а после - МАЛЕ МАЛЕ. Познавам и Мафиоти. Другия Емо Иванов - тоя като ме ВИДЯ в Каварна бяга като дявол от тамян. Ба си Страхливото цигане. Нарберт във Варна Изяде един Юмрук в лицето . Гледа ме като настъпан патладжан. ИЗРОДИ.

Говоря сериозно Аз Няма Какво Да Губя - но няма да позволя на една дърта парантия да подиграва Дари Ненс,Слава Лукипудис, Ангел Божиков ,Момче Осемдевет, Лео и хора който се мъчат да оправят сайта /да няма спам и така нататък.

 Обръщам се и към Администраторите /Ако до няколко дни не вземете мерки за сайта - Първо правя писмо до СЕМ ,Второ Ще наема ХАКЕРИ И ДРУГИ ЛИЦА и ще премахнат тия Кучковки,Педали,и други изроди от сайта. И не на последно място - КАЗВАМ ОТКРИТО ЧЕ ЩЕ ПРЕМАХНА ЗАВИНАГИ ЕМО ИВАНОВ И СЕКИРАТА - Ще ги убия лично. А ти кралят на лъжите ще видиш кой е слаб и кой кого ще ебе.

Няма да позволя разни курвички като Секирата и Емо Иванов да ми гледат профила. Няма да позволя същите КРАДЦИ НА СНИМКИ И ДАННИ - да крадът от мен .За това си изтрих снимките. Няма да позволя на никой да ПИШЕ каквото си иска за мен /ЩОТО НЕ МЕ ПОЗНАВА КОЛКО СЪМ ДОБЪР И СЪЩЕВРЕМЕННО ЛОШ. На мен ми писна Господа Администратори от Вашето Безхабериe. Първо Почвам със Секирата,Емо Иванов,Кралят на Лъжите него го знам, Кучкови разни пикли и ще спра. После ако още някой се появи - почвам ПАК.

Aма и Вие доста прекалявате. И сега не ви уйдисва ли. Злобата е Ваша -хуя ми в профила не търсиш. Всеки ти е Виновен. Аз търпях и търпението ми се изчерпа. И без да ме познаваш не пиши за мен. ПОГЛЕДНИ КОЛКО ФАЛШИВИ ПРОФИЛА ИМАШ МЪРШО. Призовка ли каза - още утре ще се сдобиеш с такава за кражба на снимки и клип"
Защо по мен ,нали мама Ви пречи?

Последни 20 регистрирани посетителя
07.11 19:36 - vidinkingdom
07.11 19:31 - mileidi46
07.11 19:23 - ivanik
07.11 17:23 - sekirata
07.11 15:08 - dobrodan
07.11 14:59 - sekirata
07.11 14:41 - miroslav1979
07.11 13:40 - dobrodan
 



Гласувай:
2



1. sladkotojelanienap - https://www.youtube.com/watch?v=c_rtUjhtbFM
08.03.2019 19:24
kлипчето

13:53 - МОЛЯ ЗА ВНИМАНИЕ , SEKIRATA ПАК Е АТАКУВАНА! НЕ МОЖЕ ДА ВЛЕЗЕ В ПРОФИЛА СИ ПО НИКАКЪВ НАЧИН
Автор: sladkotojelanienap Категория: Изкуство
Прочетен: 7 Коментари: 0 Гласове: 1

Последна промяна: 14:04


След последния си пост изобщо не може да влезе в профила си, дори чрез имела,а получава постоянно заредени съобщения с вируси на лични от това лице и с псувни,че тя го триела.Тя ако можеше ще си оправи нейния профил.
Тя няма никаква пряка връзка с управата на сайта, телефон и имел, за който е сигурна ,че получават писмата и там.

Копукова пожелала да изтрият песента на секирата -последния и пост и не стана, но затова пък стана да не може секирата да влезе в профила си, как го наричате това ПИТА ТЯ ?

Последни 20 регистрирани посетителя
20:35 - rosiela
20:25 - rosiela
09:26 - blogbg
09:02 - rosiela


НЕ И СЕ РАЗРЕШАВА ДА СМЕНЯ ПАРОЛА, ИМЕЛ , А С БАНН ,НО НЕ ТОТАЛЕН СА И

ДВАТА И ПРОФИЛА, ПОСТОЯННО ВАЛЯТ ЖАЛБИ ОТ ЕДНИ И СЪЩИ ЛИЦА СРЕЩУ

НЕЯ, А ТОЛКОВА ЛИ Е СЛОЖНО ДА СЕ РАЗБЕРЕ, ЧЕ ТОВА Е ОРГАНИЗИРАНА АТАКА

СРЕЩУ НЕЯ?


НА КОИ ПРЕЧИ И ЗАЩО?



Така беше отраднат имела на секирата

в ютуб и изтрит профила и там- над 1500 клипа.

Какво общо има секирата с Копукова ,

На Копукова слон и е стъпил на ушите,чак пък музикант да е ?

Този другар по-долу и още няколко секирата твърди ,

че заради Русия я гонкат,щото я наричат болшевишка кучка и. т. н.

Що за отношения които не се санкционират тук, а секирата пречела.

Желанията на Копукова и на още няколко трябва

да бъдат изпълнявани ,иначе следва

да се изпълняват от хакери и явно програмисти извън сайта,

дано не са от хора от сайта.

секирата нито е комунистка ,нито е фашистка,

пише поезия и проза не по лошо от доста хора ,даже които се смятат за поетеси и

писателки,само защото имали награди и книжки.


Това не е гаранция и не им дава право да правят мизерии на такива като нея.

А това, че започна да пуска песни и музика изпълнявана от нея и композирана,

кой Ви е крив, пускайте и вие,завиждате?


zlika .blog също атакува секирата.

и цяла групичка са ,някои и писали ,че са цигани и то от квартала и, нищо чудно,
защото яростно защитават Борисов, а знаем за връзките му с циганите.

Това ще бъде изтрито ,както всичко от този профил се трие и са изчезнали половината ми постове, но нима Копукова и другите ще станат по-красиви , по-кадърни от нас -семейството ни?

Жалки сте!




image РусиЯ - некадърна и слаба война - "анализ"

от: germantiger
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 344993
Постинги: 147
Коментари: 136
Гласове: 3158