Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2021 13:04 - И АЗ БЯХ БЕЛЯЗAНА ЗА ЖЕРТВА,КАТО ПЕВИЦА НА ПАЙНЕР! При мен може би беше заради естествената ми красота
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 1148 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 12.06.2022 00:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ........с която Не могат да се похвалят и сегашните певици, та чак старите певици на чичо Пайнер, които още се въртят там и защо ли? Това което щеше да ме убие бе -дрогирана и отвлечена в чужбина, като преди това в София след като напуснах Пайнер-

просто нямах парите, които искат там и разюзденото.......


та в София ме  "подготвиха"  от много упояване ми разсипаха здравето и така ме измъкнаха навън  Франция ,Германия... откъдето едва се върнах полужива, другата там почина в арабска болница -Франция.Не знаех дори в какъв самолет съм-чуйте-

https://www.youtube.com/watch?v=QdKOtJpE3To

Niama sud dano ima pone Gospod



Даваха ми преди интервюто по ТВ ДА ПИЯ ОТ УИСКИТО НА ШЕФА, така ми казваха и говорех глупости ,но целта беше да ми спрат вече интервютата ,така и стана.

Намираха ме за инциденти ,но не посмяха в София да ме свършат.После в Плевен ми пращаха всякакви....едва сега след повече от 10 години ,  когато вече не съм толкова красива, а и имат други проблеми са ме пооставили ,но не съвсем. Майка ми ги хвана вече два пъти ....

От там идва и гоненето в интернета където преустанових контакти, та и майка ми там го отнася. Разбира се ,че не съм Денис Теофиков, но Емрах 50000 струва на баща си да се освободи от тази фирма, а аз трябваше да платя със здравето си  ,та още малко и със живота си.

И не ми се е разминало.

Не знам защо ПОДПИСВАТ ТАКИВА СМЪРТОНОСНИ, ПОДЛУДЯВАЩИ ДОГОВОРИ

,НЕ МОГАТ ЛИ  КАНДИДАТ ПЕВЦИТЕ И ПЕВИЦИТЕ ДА ЧЕТАТ ПРАВИЛНО?



За Денис съжалявам, не го пазнавам лично ,но е роден готов  за върха в музиката, въобще не само в попфолка.Както и други такива ...видяха им сметката ,това  завистта и злобата ,алчността са голяма работа,особено у нас умиращата държава . Така свалиха , поболяха и примата на попфолка Тони Дачева. А колко певци наши не само в попфолка починаха в катастрофи и др.нелепо е , срамно !

Алчност за пари , а тези фирми са както казва мама-месомелачка.



Затова пускам тук три клипа , сами преценете какво искам да кажа още.


https://www.youtube.com/watch?v=ZbbTTzOwEo4



"Спря да ме БОЛИ..." - Денис Теофиков https://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U

Pink Floyd - Another Brick In The Wall (HQ)



Сега  и у дома сме нащрек  и се пазим , каквото трябва предварително сме направили. Пък каквото Господ реши, не сме вечни ,никой не е вечен.











Гласувай:
4



1. sladkotojelanienap - dobrodan, защо и при мен, не Ви ли стига мама? Не лъжете! За ДПС,Пеевски,Пайнер ли работите по сайтовете?
07.11.2021 16:26
Последни 20 регистрирани посет...
Последни 20 регистрирани посетителя
14:41 - miroslav1979
13:40 - dobrodan

Изпратено: 14:45 От: sladkotojelanienap
Изтрий

Не лъжете! Кой ми отвори коментарите, точно от каквото се оплаква мама,че сте я заплашили да си отвори коментарите и да не пише срещу ДПС И ГЕРБ Борисов.Аз не се занимавам с политика ,тогава......ДПС ли се намеси в живота ми или Герб? Вие изпълнител чий сте? Все едно не стъпвайте в профила ми , съобщих и на админ.


Нещо ми липсва спомен да съм посещавал профила Ви,
а и да съм наминал, нямам коментар при Вас.
Извинявайте, не познавам майка Ви ............

Изпратено: 14:43 От: dobrodan
Изтрий | Отговор


Име:Красимир Добрев -dobrodan

15.10 16:11 - "Аз и Я", или срещата с гения Олжас Сулейменов...

Мамо,

И в моят блог са изтрити дори писмата до мен на този dobrodan
който ти се заканва, но нали си имаш всичко в къщи ,пращай го. Но не всичкото....запази за ....после по -гадните обиди
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 343758
Постинги: 146
Коментари: 136
Гласове: 3157