Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2021 15:44 - Соня Иванова -разбрала истината за "Пайнер" и спасила себе си
Автор: sladkotojelanienap Категория: Други   
Прочетен: 456 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Надявам се след този ми пост хората които още се интересуват от мен , не са ме забравили и пишат, позволяват ,помогат на други да се качват неща  лоши и неверни, клюки за мен, обиди да спрат най-сетне. Повече от ясно е ,че това тук срещу мен идва от фенове на бивши мои колежки, както и самите те, а не заради мама sekirata. Всичко при мен е минало и не е точно така както го изписват платените медии и по сайтовете хора ,които търсят популярност от болката и проблемите на други.Няма да споменавам имена,който трябва ги вижда кои са тези -лъжливите,интригантите,лошите!

https://www.youtube.com/watch?v=5q4hs6IzFh0

Откъс




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 343527
Постинги: 146
Коментари: 136
Гласове: 3156