Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2019 14:05 - ТРЕТО ОСМОМАРТЕНСКО
Автор: sladkotojelanienap Категория: Забавление   
Прочетен: 1210 Коментари: 7 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image


Здравейте!

Трето осмомартенско!

Това съм аз, хайде, злорадствайте!
Нали имате тук освен "творци"
и факири, магьосници...
магии, терор, клюки, далавери...
То не че сред чалгарите ги няма всякакви,
но са поне по открити.
Тук съм с брат си, 
но не се казва Петърчо 
и не сме копелета, 
както ни наричаш, факире!
Съжалявам, но няма как да пропиша стихове
и то да ви харесват за лично ползване,
имам мой текст на една от моите песни,
но всичко е минало!
Но секирата едва ли съжалява,
че не пуска вече стихчетата си,
които така Ви бяха удобни! Някои от тях.
Затова все пак тук Ви качвам и една нейна снимка,
да не Ви е домъчняло за нея случайно.

Eй,цяло чудо е да ми се размине без редакция! Голям зор да кача тук няколко нещица.
Защо е тази омраза,тази неприязън, толкова ли има на какво да ми се завижда?

https://www.youtube.com/watch?v=meJ1E6UmvQQ 

Плевен Трети март 2019

може и да го повторя, потретя щом трябва и не го виждам изписано

image



 https://www.youtube.com/watch?v=meJ1E6UmvQQ

 Pleven Treti mart 2019

image





image
image


image


image
image



image











Гласувай:
3



1. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=SJ0jjdEy-0o
09.03.2019 16:29
Рустам пишел от името на apostapostoloff

но дали е вярно или не админа знае и си трае

ето клипчето ми за апостолов или този дето пише от негово име
и аз трябва да го отнасям, че някои не си гледат тук задълженията а дирят потребителите дали ги спазват
цитирай
2. sekirata - Кучето си лае кервана си върви,но защо да са изрядни тук се иска САМО ОТ ЕДНИ?! като мен да речем
10.03.2019 17:08
Последни 20 регистрирани посетителя
13:11 - shtaparov
09.03 15:22 - shtaparov
08.03 16:13 - leonleonovpom2
08.03 14:43 - shtaparov
08.03 10:55 - apostapostoloff
07.03 18:02 - shtaparov
06.03 21:40 - aip55

Случайно ми попадна пред очите и ПО...НАХ!!!!!!!!!!!

Вапцаров, Ботев, Вазов...събудете се
и спрете тази ГАВРА ...!!!!!!!!!!!!!!

..."Костилка от череша пада там,
където плод и обич се събличат..."

Това ако е поезия, АЗ КАЛИНКА ДА СТАНА!
Дали много станаха лудите извън диспансерите или просто ВСИЧКО СЕ КУПУВА-"Там където не става с пари става с много пари"И в двата случая СЪВРЕМЕННАТА НИ ПОЕЗИЯ Е ЗА ОПЛАКВАНЕ, ЛЕКА И ПРЪСТ!

А на мене

Стига ми тази награда...

....... секирата, радвам се, че се върнахте. Без вас ...

Радвам се, че се върнахте.
Без вас тук беше пусто!
Обожавам вашата поезия, защото е неподправена, не е лигава и извира от душата"
цитирай
3. sekirata - ...
24.03.2019 10:18
Аз не лъжа и не ми се налага

да се мазня в сладникави коментари и менте хвалби , че да печеля точки и да бъда харесвана. Такова харесване е ден до пладне.

ето оригинала

2. анонимен - Радвам се, че се върнахте. Без вас ...
14.04.2012
Радвам се, че се върнахте.
Без вас тук беше пусто!
Обожавам вашата поезия,
защото е неподправена,
не е лигава и извира от душата!

Но това от лични няма да кача тук, защото просто няма такова, нямам и обожатели, които да са ми задължени да ми харесват творбите.
цитирай
4. sekirata - 10:51 - АЗ ЛИ СЪМ НАЙ ОПАСНАТА В ИН...
30.03.2019 13:50
10:51 - АЗ ЛИ СЪМ НАЙ ОПАСНАТА В ИНТЕРНЕТА, ТА И НЕКАДЪРНА МЕ ИЗКАРАХТЕ, ПЛАГИАТИ?!

автор: sekirata категория: Поезия
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 1
последна промяна: 13:44


НЕ СЪМ БИЛА БАННАТА, АМИ ЗАЩО БЯХ ПРИНУДЕНА ДА ПУСНА ПОСТА СИ В ПРОФИЛА СИ ЗА РАЗКАЗИ -jupel, КОЙТО ТОТАЛНО Е ЗАБУТАН В ДЕВЕТА ГЛУХА?

Било заради apostapostoloff, но той -този профил apostapostoloff не е баннат, на лични ми пише глупости?!

10:57 - До стрина Гана !
от: apostapostoloff За постинг: НЯМАМ ПРАВО ДА ПУСКАМ МОИ СИ ПОСТОВЕ, ЗАТОВА ЩЕ ПУСКАМ ЧУЖДИ, КОИТО МИ ХАРЕСВАТ!

Стрино Гано,
преместих си дедовеца от единия крачол в другия. Бързам да те уверя, че ти вече не си баджаклийка, а само един дърт лайномет.
Междувпрочем, какво правят твоите копилетий?
Одобри | Изтрий


АСТРОЛОГА СИ БИЛ ДАЛ ПАРОЛАТА. ДОБРОВОЛНО ИЛИ НЕ
НЕ Е МОЯ РАБОТА, НО Е БЕЗНАКАЗАН! ТОВА ГОВОРИ МНОГО.
А АЗ СЪМ ПОДЛОЖЕНА НА ПСИХИЧЕСКИ ТОРМОЗ !

sekirata e обижданата , а тя го отнася. Кажете си ,
че съм блокирана заради поетесите и поетите разни,
на които преча. Не искам вече да пускам
стихчета, просто няма какво да крадат ВЕЧЕ!
РАЗНИТЕ ТУК ПОЕТИ, ПОЕТЕСИ
И ПИСАТЕЛКИ , ПИСАТЕЛИ...
КАК НЕ СЕ СРАМУВАТЕ ОТ СЕБЕ СИ?!
Резил сте за поезията наша!
TАКА ЛИ ПЕЧЕЛИТЕ ФЕНОВЕ,
КАТО ТРИЕТЕ ТЕЗИ, КОИТО ВИ ПРЕЧАТ?
На всичко отгоре МАСОВО ТЕЧЕ БЛОКИРАНЕ НА ПРОФИЛИТЕ МИ
НАВСЯКЪДЕ В ИНТЕРНЕТА!

АЗ ЛИ СЪМ НАЙ ОПАСНАТА В ИНТЕРНЕТА?

ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА, САМО ГЛЕДАЙТЕ!

Искам хората да знаят истината
Вижте, хора, кои пишат и пускат стихове
и разкази в блогбеге, в стиховете
и откровения и ще разберете ЧИЯ ЖЕРТВА СЪМ!

ТОВА, КОЕТО ПРАВЯТ С МЕНЕ СИ Е ЛИНЧУВАНЕ!
ИСКАМ ДА ЗНАМ УБИЛА ЛИ СЪМ, КРАЛА ЛИ СЪМ, КАТО НАШИТЕ ПОЛИТИЦИ С АПАРТАМЕНТИТЕ СИ СТАНАЛИ СМЕШНИЦИ В ЦЯЛ СВЯТ, ПЛАТЕН ДРАДСКАЧ ЛИ СЪМ КАТО apostapostoloff и др.?

ЗАЩО,ЗАЩО СА ТЕЗИ КОЛЕКТИВНИ ЖАЛБИ СРЕЩУ МЕНЕ, ЗАЩО?
МИСЛИТЕ ЛИ, ЧЕ САМО НА МЕНЕ МИ Е ЯСНО ЗАЩО Е ТАКА ?

БОГ ВИДИ И ЩЕ ОСЪДИ ВИНОВНИТЕ РАНО ИЛИ КЪСНО,САМО ГЛЕДАЙТЕ!

АЗ СЪМ С ЧИСТА СЪВЕСТ, БРАНЯ СЕ!

А.Х.Т.

30 март 2019., Плевен
Анита ТРИФОНОВА

Най гадното е , че и плевенските поети и поетеси са в тази агитка срещу мене.
Това не ме изненада. Но другите...О,не!

cefulesteven - СТЕФАНЕ, НЕ ТИ ЛИ СТИГА,ЧЕ ДОЙДЕ ЧОК ОТ АСЕНОВГРАД И СЕ НАМЪРДА В РОДНОТО МИ МЯСТО - ГРАД ПЛЕВЕН, ТА И ТУК МЕ МАРОДЕРСТВАШ !
КАКЪВ ФАВН СИ ТУК И ОЩЕ КОЛКО ПРОФИЛА ИМАШ?


ТУК НЯМА БОТЕВ,ВАЗОВ,ВАПЦАРОВ...АЙДЕ, СКРИЙТЕ СЕ!


Re-РАЗГОВОР С ROSIELA

ЗДР! Вие имате ли пръст в блокажа на профила ми? Приятелка сте с апостола - УЖ ЗАРАДИ НЕГО МЕ БАННАЛИ, НО НЕГО НЕ. Тук може и паролата си да Ви е дал ТОЗИ АСТРОЛОГ, на чудовището и Валя също им нямам доверие, както и на някои от чужбина и най вече плевенчанки, като бенелина, която с жалби ме изтри от стиховете и откровения . софито и дела раи - връзкарката тук ...какво се иска от мене, що Ви преча, не гоня книжки, като всички Вас!?
Изпратено: 09:01 От: jupel


---------------------------------------------------------------------------------

: Re: Здравейте! И той как ми пише като е баннат ,
та и коментари ми пуска?

Докога ще трае това чудо, защото той няма да се спре убедена съм, а аз просто се защитавам. Дали е само провокация от негова и на приятелите и приятелките му тук към мене ? Втори път ми се случва в този сайт така и все провокирана и обиждана,че да не мога да търпя,това ли е начина?
Изпратено: 17.03 16:50 От: sekirata

Изтрий И докога значи аз съм потърпевшата, знаете го, а наказанията еднакви? С какъв аршин се мери или не мога да питам, собственикът решава всичко-"молчат и не разсуждат"-така ли?

Искаше ми се спокойствие, творец съм все пак и истинност,правота.

ок
сайта е Ваш
Изпратено: 17.03 16:46 От: sekirata

------------------------------------------------------------------------------

Re: Здравейте! Вашият профил, както и профила на въпросния потребител са баннати.
Изпратено: 17.03 15:24 От: blogbg

Изтрий | Отговор
цитирай
5. sekirata - http://sekirata.blog.bg/poezia/2019/04/14/koi-reje-poetichnata-glava-slova.1653109
14.04.2019 15:33
http://sekirata.blog/poezia/2019/04/14/koi-reje-poetichnata-glava-slova.1653109
цитирай
6. sekirata - ТИТА, ами сега...?
24.04.2019 23:59
"КАТО ДВЕ КАПКИ" И ДВА ШУТА!

Тита, мила,
кой във гащите си скрила?
На Криско фенчетата ли или
на някой политик с сърбеж, уви!
Нямаш срам и свян, като девойка,
пееш като в песнопойка!
Фънки ли те бута, мила
или някоя "горила" ?
Продуцентите са тук арменци,
значи вече са със пълни менци!
Чудя се как нямаш срама
и се взимаш насериозно,
продукцията е осрана
в корупция и супер грозно!
Двата шута само плямпат
и се правят на комици,
но изчерпани са вече,
като .... във трици!

Това не е никакво предаване, ВЕЧЕ!
Много прозира КОРУПЦИЯТА!
И този бутон е истИнски колкото аз съм КАЛИНКА!

Спирам да гледам това "предаване" - баламосване!
Няма нужда да пускам песни, клипчета,картинки, защото всичко е ТРАГИКОМЕДИЯ
В "КАТО ДВЕ КАПКИ..." по НОВА!

факти.бг:

Тита се срина след ареста на баща си

Младата сензация е на успокоителни, твърдят приближени и...

тогава дайте да му отпуснем края,Тита?

Колко момичета нямат материална подкрепа от родителите и какво ?
Всичките...О,НЕ! Този тъпан съм го била и аз , и знам,че болката и идва от липсата на парите на татенцето, които са на народа, наши!

Публикувано във факти.бг: Всички така наречени Випове всъщност са такива благодарение на някакъв вид кражби - дали от бюджета, дали от еврофондове или от мутренски престъпления, все едно - но това са хората, които превръщат децата в ку/ви и патки. Тези випове като тита, дриско и гери са добре платените боклуци, който унищожават духовно децата.

А двамцата шутове в шоуто, вече са жива трагедия - ИЗЧЕРПАНИ!


А.Х.Т.sekirata cekupama

А тук бях блокирана като sekirata,
но май и жупел вече Ви пречи,е,как не,нали съм все аз - А.Х.Т.!
НЯМАТЕ СПИРАНЕ, ЗЛОБАТА НЯМА ПОЧИВЕН ДЕН!
НЯМАТЕ СПИРАНЕ, ЩЕ РЕДАКТИРАМЕ!
с големи буквички
цитирай
7. sekirata - Най нещастното същество е да е представено като мъж,
25.04.2019 00:06
който просто не е мъж във всякакво отношение!

А тук бол от такива, както и жени в поли,
които се представят и пишат от профили на мъже
и се правят на мъжкари!

И едните и другите са смешници, но явно не го осъзнават и ...продължават!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 343510
Постинги: 146
Коментари: 136
Гласове: 3155