Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2017 14:58 - ОНЕЗИ
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 601 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 12.12.2017 20:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Колко ми е тъжно,
колко ми е мрачно!
Колко е удачно
мойто поведение
със сериозно мнение.
Тe не  ме разбраха,
не ме и опознаха,
характера,душата
следваха мълвата.
Защо и аз да вярвам
и как да им повярвам
на хора непочтени
и злобни, ерогенни?!

https://www.youtube.com/watch?v=Vlh7AGnsoPg

Не занимавам сe със политика,
със политиците не съм лика прилика!
Но те нямат ни грам срам,
сами избират се, позор голям!
Младите не ги търпят,
в чужбина бягат, в смрат
и беднотия потънахме,
а какъв народ, държава бяхме!
Със постоянна регистрация
заселват се у нас, стегнация
за нас, а не за чуждите у нас.
Народът ми не е в час!
Игра играе си, мисли,
че някой пак ще ни спаси,
но нищо няма да измисли
щом си кротува и търпи.
Първо ще сме разцеплени,
на две Българии разделени,
а после ще ни заличат
от картата световна, гад
ще ни е президент
и той кат другите агент!
Трябва нещо да се случи,
че народът да сполучи,
да възвърнем чест,достойство,
борбеност и сила, войнство!

и гласувах...

Този път АЗ ще гласувам, няма да пасувам,
макар че няма за кого,всички са един вид ...но!
Не че няма пак гласът ми да откраднат.
Кой от кой е там по чалнат!


стихове А.Х.Т. sekirata cekupama

image

image

стихове и клип А.Х.Т. sekirata







Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - Не занимавам сe със политика, със ...
12.12.2017 20:13
Не занимавам сe със политика,
със политиците не съм лика прилика!
Но те нямат ни грам срам,
сами избират се, позор голям!
Младите не ги търпят,
в чужбина бягат, в смрат
и беднотия потънахме,
а какъв народ, държава бяхме!
Със постоянна регистрация
заселват се у нас, стегнация
за нас, а не за чуждите у нас.
Народът ми не е в час!
Игра играе си, мисли,
че някой пак ще ни спаси,
но нищо няма да измисли
щом си кротува и търпи.
Първо ще сме разцеплени,
на две Българии разделени,
а после ще ни заличат
от картата световна, гад
бе Плевнелиев президент
и той кат другите агент!
Трябва нещо да се случи,
че народът да сполучи,
да възвърнем чест,достойство,
борбеност и сила, войнство!

Този път АЗ ще гласувам, няма да пасувам,
макар че няма за кого,всички са един вид ...но!
Не че няма пак гласът ми да откраднат.
Кой от кой е там по чалнат!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5310191
Постинги: 6085
Коментари: 3244
Гласове: 28816
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930