Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2018 13:53 - ПОЛИНА - ЛЮБОВ НЕТРАЙНА
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 758 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 05.03.2022 18:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image


https://www.youtube.com/watch?v=IT-A_JOLkdE
Polina  Liubov netraina

НЕ ВЯРВАЙТЕ НА МЪЖЕТЕ -по принцип,
изключенията са много малко.

18:36 - ПОСТ НА АНИТА -НАПАДНАТА Е ПОЛИНА! ПРЕДИ ВРЕМЕ ОПИТ ЗА ПАЛЕЖ НА ДОМА И ... ЗАМЕСЕНИТЕ СЕ ЗНАЯТ

 

автор: sladkotojelanienap категория: Политика  

прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 1

 

 

ЗАПЛАХИ, ЖАЛБИ, ТРИЕНЕ...НЯМА ДА СПРА, КУХА ЛЕЙКО,И ВСЕКИ ТВОЙ СТИХ ЩЕ ИЗОБЛИЧАВАМ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КЪДЕ!

 ЗА ФИЗИЧЕСКА САМОРАЗПРАВА И ПОДСТРЕКАТЕЛСТВО ЗНАЕТЕ КАКВО СЛЕДВА!

 

ЗАПЛАХИ, ЖАЛБИ, ТРИЕНЕ...НЯМА ДА СПРА, КУХА ЛЕЙКО,И ВСЕКИ ТВОЙ СТИХ ЩЕ ИЗОБЛИЧАВАМ НЯМА ЗНАЧЕНИЕ КЪДЕ

ЗНАЕТЕ, ЧЕ ДОРИ В БЛОГ БЕГЕ И НАВСЯКЪДЕ СЪМ ПУСКАЛА КЛИПОВЕТЕ СИ  С ЛИНКОВЕ ОТ ОНЗИ ИЗТРИТ ПРОФИЛ,ИЗТРИТ ПАК ОТ ВАШИТЕ КОЛЕКТИВНИ ЖАЛБИ ,ТА И С ХЕРО МЕ ПЛАШИТЕ!  ТОЧНО НЕГО ИЗТРИХТЕ

 

ДА ЛИШИТЕ ЮТУБ ОТ МОИТЕ КЛИПОВЕ!

 

 

 

ЗНАЕТЕ ЛИ КАКВО , ПЪБЛНА ОТВРАТ СТЕ ,НЕ ,НЕ ВИ МРАЗЯ И НЕЯ ЛУДАТА, ГНУС МЕ Е ,НЕКА ГОСПОД ВИ СЪДИ

 

 

 

NewRedDragon  7099

 

 

 

публикувано преди 1 час

 

 

 

Херо Мустафа нареди да ти бъдат орязани опциите в блогбг. Така, че говори с нея

 

 

 

 ИМА ГОСПОД,

 

ХА, ЩЕ ВИДИТЕ!

 

 

 

ДОЛУ ГЕРБ И ДПС!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОДЪЛЖАВАШ ДА СЕ ЖАЛВАШ И ДА РОВИШ ДАНО СЕ ЗАРОВИШ-ЗАВИНАГИ! НАВЕДНЪЖ ИЗТРИ ПРОФИЛА МИ В ЮТУБ ОСНОВНИЯ SEKIRATA  -БЯХ САМО БЛОКИРАНА, КАКТО И ТУК ДВАТА МИ ОРЯЗА-ПРОКЛЕТА ДА СИ!  В ЗЕМЯТА ДА ПОТЪНЕШ ДАНО,ЧЕРНАТА И ЗАРАДИ ДЕТЕТО МИ...

 

 

 

 

 

Re: Re: Маймунке червенодупа,

 

 

 

 

 

 

 

Малко ти е. Ти започна алармата. Сега пак ще намина край Плевен за още творчески срещи с твои врагини.

 

Изпратено: 17:27 От: rosiela

 

 

 

Изтрий | Отговор

 

 

 

Всичко започна от поста ми с разкопките и калта в Симеоново!

 

Пуснах снимка от нета.

 

 

 

 

 

А ТУК В ПЛЕВЕН

 

 

 

КАТО ДОЙДЕШ

 

 

 

 

 

ДА СЕ СРИНЕШ!







Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 343543
Постинги: 146
Коментари: 136
Гласове: 3157