Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2017 07:29 - ПОЛИНА Е ИСТИНСКОТО МИ ИМЕ И ПРИЛИЧАМ НА СЕБЕ СИ
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 855 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 09.09.2018 23:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 image

 

25.11.2007 17:42 - Полина е истинското ми име и приличам на себе си

Aug 20 2006, 22:05

И не само този коментар.Защо най вече от родните градове идва омразата, завистта?Това никога няма да мога да си го изясня.Пример е не само Емил Димитров и Катя Попова.Не се и учудвам,че майка ми си има неприятности на работното място с учениците,които въздействат и на родителите си.Знам и колко обиди по сайтове,форуми, по телефона си е понесла заради мене.Колко нощи не е спала дремейки в интернет.Знам и други неща,които не са за тук, но тя ми е майка и аз всичко бих и простила.Благородно е да се прощава,това бих го препоръчала на някои хора.
Коя майка не би се държала така като моята? Коя майка не обича детето си?Нима майките на другите мои колежки плюят по децата си?Защо това се иска от моята майка,точно от моята?Нима аз съм най некадърната и най грозната певица,че майка ми няма право да ме хвали и то открито,не като анонимна?Не краде, не убива, казва си мнението и много добре подплатено със знания най вече.А за визията, за тази моя красота аз не съм виновна.Тя май повече ми вреди!От доста време съм с черна коса, но официално не съм приета с тази си визия там където трябва.Почти нямам и участия,концерти, където да докажа че съм естествено красива,че не пея на плейбек.Аз съм си Полина и никога не мога да изглеждам като Анелия, нито като Преслава или която и да е друга.Всеки човек е определена индивидуалност.Малко ми тежи,че феновете, публиката на попфолка в България има странна музикална култура!
Красиви споделени мигове ви желая през следващата седмица!
Целувки!

Автор: polinapleven Категория: Звезди
Прочетен: 787 Коментари: 20

Коментари

1. enjoy6 - Поздрави Полина!
25.11.2007 18:36

Пожелавам ти много успехи и повече поводи за усмивки!

2. yuliya2006 - ПОЛИ, МНОГО АРИСТОКРАТИЗЪМ ИМА В ...
25.11.2007 19:34

ПОЛИ, МНОГО АРИСТОКРАТИЗЪМ ИМА В ТЕБ!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

3. анонимен - една майка трябва да се бори за детето си
25.11.2007 20:38

с цялото си същество!!!една майка може само да обича безмерно детето си!смисълът на живота за една майка е детето й!
аз не слушам поп-фолк,но смятам,че ти си красиво момиче и имаш много хубав глас!

4. nadagr - Бъди здрава и успешна,Полина!
26.11.2007 08:58

Искам да споделя с теб едно изказване на музикален критик на джаз-среща в Сопот - България,не Полша.Той каза,че от Балканите ще се роди нов стил музика.Пожелавам ти да си една от първите птички на този нов стил.
Целувки!

5. sparhawk - недейте се интересува от завистници
26.11.2007 09:52

Важни са хората, които ви обичат и които ви подкрепят. Пеете за тях, нали? Другите са без значение.

6. maxfun - само +
26.11.2007 14:27

полина притежава чар и обаятелност, които са несравними с тези на глория, анелия и ивана. несъменено певческите й заложби ще я направят в близко бъдеще попфолк дивата на българия. преслава залага на вулагрен имидж, а полина е контрапункт на това пошло и консуматорско поведние.

7. zharko - Бъди себе си,
26.11.2007 20:38

следвай пътя си, извън злобата, завистта...
Те неизбежни са, но не са същността...
За талантът преграда няма!
Ако е талант!
Поздрави, късмет и успех!!
Бъди различна, ще успееш!!!
С теб съм!
Поздрави!

8. kombakova - Имаш добро образование!
27.11.2007 00:51

Естествено да си по-различна!Човек с образование трябва да се отличава от останалите във вашата гилдия!Пожелавам Ти успех ,не прави компромиси!

9. aneliaprincess - Поли...
27.11.2007 01:22

...изобщо не обръщай внимание на това! Не си струва! Не се хаби - глупави хора винаги ще има, за жалост, които знаят как се завижда качествено! Аз не съм певица, но имам хубава визия (толкова много са ми завиждали, че почти животът ми щеше да се съсипе). Оцелях! Вярвай в себе си и в хората, които те обичат и ще ставаш все по-силна!!!

10. sekirata - Тази вечер те гледах в предаването "Лабиринт" по Планета 26.11 22:30
03.12.2007 02:03

Беше много естествена и спокойна,сигурно от масажа...ха, ха! Прическата ти много ми хареса, а и Симона се държеше много мило с тебе, това нямаше как да не ме впечaтли. Малко са хората от "Пайнер", които се държат мило с тебе.
Смях се с глас, като видях, че баба Глория се е турила и в това предавене до тебе. Ама тя наистина се взима на сериозно да се сравнява с вас младите певици.Толкова ми беше смешно , Евгения Калканджиева не е могла да и откаже ама Глото май е изперкала. Наистина се има за естествена, красива, а може би и млада...ха ,ха!Резил!

За мене не се притеснявай, никой не обича истината в очите, а аз я казвам, пиша и то винаги , дори за твоите колежки и фенчетата им. Мое си мнение и никой не може да ме обори, доказала съм се на тази тема най вече в попфолкфорумите.
Страхуват се от моята критика, защото е на място и точна, а лошата истина боли!
Познай защо се принудих да изтрия коментара си от датата 26.11.2007 22.30
Няма да се спрат тук с мен да се ядат........някои!

11. rossizoran - Да ти се слави името Поли!Бъди ща...
03.12.2007 15:49

Да ти се слави името Поли!Бъди щастлива!!!

12. kpaceh - :)
03.12.2007 19:42

Дерзай Поли!

13. rotazia - Имаш много хубави песни, мелодични ...
26.12.2007 14:50

Имаш много хубави песни,мелодични и смислени ,кой ти пише текстовете, много ми харесва ""Невъзможна любов"", ""Фатален петък ""! Но последната ти песен не е кой знае какво като мелодия, а текста е едно клише, въпрос на вкус ,но визията ти компенсира достатъчно ! Поздрави !

14. polinapleven - Полина
27.12.2007 23:45

rossizoran,трогната съм!Много щастие и на тебе.Весели празнични дни!

15. polinapleven - Полина
27.12.2007 23:46

kpaceh и аз така си давам кураж но не е лесно.Става все по трудно.Весела Нова Година!

16. polinapleven - Полина
27.12.2007 23:48

Благодаря на всички за вниманието и интереса към мене! Бъдете здрави и щастливи!

17. istina - Поли, бъди здрава и жива!
01.05 16:13

Ти си най-добрата и кой каквото и да казва, не му обръщай внимание. Завистта няма способността да вижда и да преценя, защото е сляпа от злоба!
Дерзай по пътя си към върха, защото ти го заслужаваш!

18. istina - Поли, ти си най-добрата!
03.05 23:54

"Обичах те до полуда" е страхотна песен с перфектен клип, изпята от великолепна ПЕВИЦА - ТЕБ!

19. polinapleven - Полина
29.08 19:06

istina,благодаря за любовта ти! Много любов и щастие ти желая!

20. polinapleven - Полина
29.08 19:07

istina , Обичах те до полуда" стана и доста хубав клип. Радвам се, че включиха песента в компилация -"Летни страсти" от 20 юни 2008

 

 

 

коменари на Полина от декември 2008

12:58 - Полина

diamant1965 , в новият си албум нямам чалга. Не искам и да правя ориенталска музика, не се натискам да пея с Азис, с чужди изпълнители,нито да пея например хитовете на Лепа Брена,на сърби, румънци, както правят повечето..... Това е просто смешно!

Постинг: Фото разходка
Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

12:55 - Полина

sekirata,не можеш да докажеш,че си безпристрастна към мене. Това дразни конкуренцията ми,смятат,че ти ми правиш рекламата или поне така го искат ,за да имат оправдание да искат от фирмата и от всички моя залез. Нека и аз бъда малко поетична, нали имам текст на една моя песен -"Много бъркаш".
Ако аз бях майката на Полина, бих се отдръпнала, да ги видя тогава как ще се обърнат на 360 градуса.
Това обръщане е невъзможно от такива хора, като тях, но бих го направила, за да спася любовта между дъщеря и майка. Ясно е,че в тебе надделява гордостта и честността и точно това се използва . Хитро е , но долно!

Постинг: За всички тези, които ме гледат под лупа
Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

12:52 - Полина

abaca,извинявам се, но вината не е моя и за
http://planeta.tv ,която вече не съществува и всички линкове в блога ми са затворени. Трябва може би да изтрия постовете си, но не искам да правя удоволствието на някои хора.
Тук искам и да споделя болката си, която никой не разбра. Знам,че майка ми пише в интернета и за мене,и то доста. Тя беше прогонена от всички попфолк форуми, а сега излиза ,че пречи дори с това че е в интернета изобщо. Боли ме че замесват майка ми, че тя се замесва в тези конфликти. Разбирам,че и нея я боли за мен, но би трябвало всички тук, поне тези които сте майки да разбирате сложността на въпроса, който тревожи най много мене.
Трябва майка ми да е виновна за всичко свързано с мен и "Пайнер". Прави се всичко аз да повярвам в това. На път съм да го повярвам. Това е мой грях и аз си го нося. Много сили, пари хвърлих през времето,когато бях и съм в "Пайнер" и може би затова не мога трезво да осмисля нещата. Определено майките го отнасят. Тя ако може ще ми прости. А тези, които правят така,че майка и дъщеря да се съмняват една в друга, да ги наострят една срещу друга, на тези грехът им е много по голям. Времето ще покаже изхода на нещата . Аз знам,че имам една майка, а музикални компании, фирми много.

Постинг: За всички тези, които ме гледат под лупа
Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

12:49 - Полина

sekirata,не можеш да докажеш,че си безпристрастна към мене. Това дразни конкуренцията ми,смятат,че ти ми правиш рекламата или поне така го искат ,за да имат оправдание да искат от фирмата и от всички моя залез. Нека и аз бъда малко поетична, нали имам текст на една моя песен -"Много бъркаш".
Ако аз бях майката на Полина, бих се отдръпнала, да ги видя тогава как ще се обърнат на 360 градуса.
Това обръщане е невъзможно от такива хора, като тях, но бих го направила, за да спася любовта между дъщеря и майка. Ясно е,че в тебе надделява гордостта и честността и точно това се използва . Хитро е , но долно!

Постинг: Фото разходка
Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

12:41 - Полина

henzelski ,но все пак се злоупотребява.
Извинявам се, но вината не е моя и за
http://planeta.tv ,която вече не съществува ,и всички линкове в блога ми са затворени. Трябва може би да изтрия постовете си, но не искам да правя удоволствието на някои хора.
Тук искам и да споделя болката си, която никой не разбра. Знам,че майка ми пише в интернета и за мене,и то доста. Тя беше прогонена от всички попфолк форуми, а сега излиза ,че пречи дори с това че е в интернета изобщо. Боли ме че замесват майка ми, че тя се замесва в тези конфликти. Разбирам,че и нея я боли за мен, но би трябвало всички тук, поне тези които сте майки да разбирате сложността на въпроса, който тревожи най много мене.
Трябва майка ми да е виновна за всичко свързано с мен и "Пайнер". Прави се всичко аз да повярвам в това. На път съм да го повярвам. Това е мой грях и аз си го нося. Много сили, пари хвърлих през времето,когато бях и съм в "Пайнер" и може би затова не мога трезво да осмисля нещата. Определено майките го отнасят. Тя ако може ще ми прости. А тези, които правят така,че майка и дъщеря да се съмняват една в друга, да ги наострят една срещу друга, на тези грехът им е много по голям. Времето ще покаже изхода на нещата . Аз знам,че имам една майка, а музикални компании, фирми много.

Постинг: Фото разходка
Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

12:23 - Полина

Благодаря ви!
Тук искам и да споделя болката си, която никой не разбра.Знам,че майка ми пише в интернета И за мене,и то доста. Тя беше прогонена от всички попфолк форуми, а сега излиза ,че пречи дори с това че е в интернета изобщо. Боли ме че замесват майка ми, че тя се замесва в тези конфликти. Разбирам,че и нея я боли за мен, но би трябвало всички тук, поне тези които сте майки да разбирате сложността на въпроса, който тревожи най много мене.
Трябва майка ми да е виновна за всичко свързано с мен и "Пайнер". Прави се всичко аз да повярвам в това. На път съм да го повярвам. Това е мой грях и аз си го нося. Много сили, пари хвърлих през времето,когато бях и съм в "Пайнер" и може би затова не мога трезво да осмисля нещата. Определено майките го отнасят. Тя ако може ще ми прости. А тези, които правят така,че майка и дъщеря да се съмняват една в друга, да ги наострят една срещу друга, на тези грехът им е много по голям. Времето ще покаже изхода на нещата . Аз знам,че имам една майка, а музикални компании, фирми много.

Постинг: Браво, Поля ...:)))
Автор на постинга: allbi

Редактирай | Изтрий

12:20 - Полина

allbi, не е само завист, а си е цяло престъпление. Посяга се на името ми, на името на майка ми, на семейството ми. Посяга се и на здравето ни, дори не пряко. Не се подбират средства. Всичко това е в името на славата , защото пари в попфолка вече няма. Било е едно време по времето на Тони Дачева, на хисарският поп, Глория, Малина.....

Постинг: За всички тези, които ме гледат под лупа
Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

12:08 - Полина

Извинявам се, но вината не е моя,
че http://planeta.tv
вече не съществува и всички линкове в този ми пост са затворени. Трябва може би да изтрия поста си, но не исакм да правя удоволствието на някои хара. Тук исакм и да споделя болката си, която никой не разбра.
Знам,че майка ми пише в интернета И за мене и то доста. Тя беше прогонена от всички попфолк форуми, а сега излиза ,че пречи дори с това че е в интернета изобщо. Боли ме че замесват майка ми, че тя се замесва в тези конфликти. Разбирам,че и нея я боли за мен, но би трябвало всички тук, поне тези които сте майки да разбирате сложността на ситуацията.
Трябва майка ми да е виновна за всичко свързано с мен и "Пайнер" Прави се всичко аз да повярвам в това. На път съм да го повярвам. Това е мой грях и аз си го нося. Много сили, пари хвърлих през времето,когато бях и съм в "Пайнер" и може би затова не мога трезво да осмисля нещата. Определено майките го отнасят. Тя ако може ще ми прости. А тези, които правят така,че чайка и дъщеря да се съмняват една в друга, да ги наострят една срещу друга, на тези грехът им е много по голям. Времето ще покаже изхода на нещата . Аз знам,че имам една майка, а фирми има много.

Постинг: Част от моите скромни медийни изяви
Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

02.12 00:31 - Полина

albizia - Конкуренцията винаги пречи. Може ...
01.12 21:40
Конкуренцията винаги пречи. Може би ги е яд, че и всичките пари и връзки на света не могат да ги променят достатъчно, за да се откроят от тълпата. Затова се открояват с простащина. Не само в този бранш е така. Навсякъде злобата разяжда хората.

albizia,това е истината. Заплашена съм.....

Постинг: За всички тези, които ме гледат под лупа
Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

01.12 20:31 - Полина

ivesa, наистина ми е чудно на кого толкова преча? Нали тези в които се съмнявам си имат парите, връзките,спонсорите,продуцентите,дори се направиха красиви макар изкуствено.Тогава с какво им преча?

Постинг: За всички тези, които ме гледат под лупа

 

01.12 20:25 - Полина

morkovche1,благодаря! Целувки и за теб!

 

Постинг: За всички тези, които ме гледат под лупа

Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

01.12 20:24 - Полина

fenris, страхотен фен си. Благодаря!

 

Постинг: За всички тези, които ме гледат под лупа

Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

01.12 20:24 - Полина

flyco, не с всичко мога да свикна.

 

Постинг: За всички тези, които ме гледат под лупа

Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

01.12 20:21 - Полина

glarus,всичко е наопаки в тази страна,но защо?

 

Постинг: За всички тези, които ме гледат под лупа

Автор на постинга: polinapleven

Редактирай | Изтрий

 

 

 

05.11.2007 17:22 - Два дни снимки и страхотни преживявания!

 

Здравейте всички и вие мили -nastygirl,cecka1504,candysays,razruha,magneti4en!

Наистина сте ми верни фенове, през цялото време сте гласували за блога ми.Дълго отсъствах и може да е имало и други , но вие толкова редовно и по много пъти сте били в блога ми,че просто не са останали тяхните посещения изписани.

Много целувки от мене и ако искате ми дайте тук някакви адреси да ви изпратя автографи.

 

ЩАСТЛИВА СЪМ!

 

Два дни 3.11. и  4.11.2007 снимахме в София клип на новата ми песен "Не си отивай".

Екипът е много симпатичен:

Режисьор-Тенчо Янчев

Оператор-Иван Иванов

Стилистка-Мира

Грим-Бони

Коса-Еси от салона но Стели

Песента е много тъжна, навярно вече някои я имат от интернет или от компилацията на "Пайнер" -Романтични балади.

 

1. Преслава - Водка с утеха

2. Емилия - Птица бяла

3. Димана - Невъзможно

4. Магда -Пусни ме

5. Жулиета - Ех, живот

6. Орхан Мурад - Единствена

7. Полина - Не си отивай

8. Глория - Ако те няма

9. Тони Дачева - Бяла лястовица

10. Райна - Двама

11. Татяна - Всичко е любов

12. Сиана- - Защо

13. Борис Дали - Старата ти снимка

14. Галена - Утешителна награда

 

Но нека споделя с вас как протекоха снимките на моята любима балада "Не си отивай".

Песни с такова заглавие има много и не само български.

Снимките ги правихме в  хотел  "Вега"  в  Студентски град-София и в най големия и най луксозен апартамент.Хотелът е четиризвезден.Започнахме с външни кадри към обяд на 3.11.2007 в "Борисовата  градина".

Бях облечено стилно в черно,с черна шапка с периферия.

Снимките вътре в хотела са прекрасни, особено се чувствах пред едно голямо огледало на бюро, където пиша писмо до любимия.Тук тоалета ми е черно бюстие и дълга до земята пола в сиви и черни шарки.

В другата стая в апартамента се появявам с нова прическа-кок. Хареса ми и сцената на втория етаж -лоби бара, където съм с много стилна оранжева риза и .....  с панделка.Моделът е италиански,допаднаха ми дори копчетата.Там се появих и с черен , много интересен колан и пак с прибрана коса.

Приятно  впечетление ми направи зад терасата  един много красив,огромен полюлей.Изобщо страхотен лукс.Кожен фотьойл в тъмно кафяво, не ми се ставаше от него.Щорите полуотворени бяха много интересни.Върху мене падаше светлина  на райе.

Към клипа заснеха и една допълнителна историйка-външни кадри на момче и момиче снимани в клуб.

Тенчо Янчев има един голям фотоапарт пред който не издържах и си направих доста снимки. Надявам се да ги видите и вие по късно.

Сега очаквам монтирането на клипачето и дано не се разочаровам от работата на екипа.Добри,надеждни професионалисти са.

 

Искам да поздравя и следните мои фенове , които са се постарали да ми направят клипове само от мои снимки на новата ми балада поместени в интернет.

image

 

http://zazz.bg/play:e5e88ab3

 

качил sweet_punk_ooo_so_sweet

 

http://zazz.bg/play:605c0036

 

качил: leann__rimes

 

 

http://zazz.bg/play:bc1f9737

 

качил bebinci

 

http://zazz.bg/play:b220a3ba

 

качил: music1

 

http://zazz.bg/play:839b8f1f

 

качил: fifetooo

 

 

http://zazz.bg/play:acab1e58

 

качил: opasna_kaka

 

МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ! ОБИЧАМ ВИ!

 

Дано имам късмет и тази хубава балада по скоро да се радва на не по лош клип.

Стискайте ми палци!

 

ЦЕЛУВКИ!

 

 

Автор: polinapleven Категория: Звезди

Прочетен: 893 Коментари: 14

Последна промяна: 30.03 10:30

Коментари

1. candysays - Ще стискаме палци! :)))

05.11.2007 17:54

Това е хубава новина :)

Успех с клипа, сигурно е, че няма да си разочарована, след като екипа е бил от такива професионалисти, и щом ти е било приятно по време на снимките.. Това си е едно чудесно изживяване!

(а баща ми пък на 3-ти имаше рожден ден, и вчера празнувахме, и ние :))

 

Още веднъж- желая ти успех с песента и клипа!

image

2. polinapleven - Полина

05.11.2007 19:06

Много залагам на тази песен и се надявам клипа да е на ниво,но докато не го видя няма да се успокоя.Снимките са доста уморителни но пък после удоволствието е голямо.Благодаря ти за подкрепата!

3. bobsun123 - ))))))))))))))))

05.11.2007 19:45

Успех и от мен!

4. kombakova - Пожелавам успех!

05.11.2007 23:31

Бъди здрава и щастлива!Поздрави!

5. polinapleven - Полина

05.11.2007 23:46

Много сте милички и добрички.От здраве и щастие да се не оттървете!

6. polinapleven - Полина

05.11.2007 23:47

При тази голяма конкуренция в попфолка успехът е задължителен.

7. fanny - Всички ще стискаме палци, Поли!

06.11.2007 05:14

На тези снимки си чудесна! Вярвам, че и клипа ще бъде добър!Успех!

8. candysays - :))

06.11.2007 18:53

Ама лилавия цвят (нежно, бледо-лилавия) наистина много ти отива! :)

9. polinapleven - Полина

06.11.2007 18:54

И аз много се надявам.Сега малко почивка след тези снимки и после ще му мисля и по другите си задачи.

Благодаря за приятелството!

10. polinapleven - Полина

06.11.2007 18:57

Тук имам и тен от лятото. Зеленото и синьото ми подхождат на очите но аз си обичам бялото.

Поздрав и до скоро!

11. nastygirl - mnogo blagodarq za infoto!Ocha...

08.11.2007 08:55

mnogo blagodarq za infoto!Ochakvam klipa s golqmo netyrpenie,zalagam mnogo na tazi pesen!Celuvki!


image

12. possible - ...

16.11.2007 17:08

Стискаме палци....И помни , че усмивките даряват щастие на всички ...Дарявай по - често...

13. aneliaprincess - Bravo

17.11.2007 02:35

Bravo,Poli,radvam se za teb - prekrasni snimki i... blagodarq ti 4e pose6tava6 i moq blog.

Yspehi

14. polinapleven - Полина

18.11.2007 20:31

Приятно ми е.Благодаря ти!





Тагове:   za polina,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Други
Прочетен: 343133
Постинги: 145
Коментари: 136
Гласове: 3154
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930