Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2017 07:55 - БЕШЕ,НО НЕ СЕ ЗАБРАВЯ...ВСЪЩНОСТ НЯКОЛКО ПЪТИ СЪМ ХОДИЛА ВЪВ ФРАНЦИЯ
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 1079 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

в различни периоди от живота си,

докато ми завидяха и ме върнаха полужива!
А не бях и не съм за завиждане,знаете чеме оставиха без жилище,кола,дрехи...посегнаха  и на здравето ми,та и на най милото ми.В Германия същото се повтори, и в Италия дори! Борис Дали ми пратиха там да ме следи да не би да изкарвам пари там,да пея, а аз просто бях на гости при Десито.

Колкото до Майка ми знае как да се защитава,оправя....
Тя беше веднъж смене в Турция и видя как стоят нещата....
Наистина попфолка и тези там музикални компании не са песен,всичко друго,но не и песен!

ЕТО КЛИПА МИ -ТАЙНА НЕПОЗНАТА,КЪДЕТО НЕ СЕ ХАРЕСВАМ,НО ТАМ ПРОСТО СЛУШКАШ ИНАЧЕ....ВИДЯХТЕ....

31.12.2007 02:11 - Два незабравими дни в Париж

 В кафето на един Владо- София ми откраднаха куфара със всичките стимки и скъпи дискове и дрехи,лаптопа ,мобилни и всичко.Изобщоимаше нареждане ясно откъде дане живея вече в София,гонеха ме отвсякъде и защо ли търсеха Митко Димитров,след като бях напуснала вече Пайнер-обрана и изиграна.Изкараха ме всякаква и пак майка ми та майка ми ...авсичко правеха те -хората на ОНЕЗИ,моите "приятели",които поне ме оставиха жива.

Здравейте!

Искам да споделя с вас радостта си,че успях  дори за кратко да се порадвам на красивата Франция, Айфеловата кула......Жалко, че снимките ми са доста малко!

 

"Париж е столицата и най-големият град на Франция. Градът се намира в меандър на река Сена, която го разделя на две части, Rive Droite (десен бряг) на север и по-малкия Rive Gauche (ляв бряг) на юг. Реката е известна с кейовете, в голямата част озеленени и запазени за разходка, букинистите — продавачи на книги на открито, и с историческите мостове, свързващи северната и южната част. Париж е също прочут с големите булеварди, засадени с кестени, като Шанз-Елизе, както и с много архитектурни забележителности.

Градът има около два милиона жители (преброяване през 2005 г.: 2 153 600). Много по-голямата парижка агломерация с диаметър близо 120 км има около 12 милиона жители (преброяване през 2007 г.: 12 067 000)."

 

Айфеловата кула при изгрев от площад „Трокадеро“

 

Триумфалната арка и Шанз-Елизе

Статуята на свободата, умалено копие на тази в Ню Йорк. Подарена на града през 1885 в знак на благодарност за оригинала, статуята гледа на запад, към Ню Йорк

 

Гледка от кулата Монпарнас към Айфеловата кула. Вдясно, в църквата Св. Луи със златен купол, се намира гробът на Наполеон. В далечината се виждат небостъргачите на Дефанс, новият бизнес-център.

 

Беше ми доста студено.......

 

Много съм щастрива! Бях за малко, но видях доста неща.Как и кога ще стигнем французите?

 

НА ВСИЧКИ МОИ ПРИЯТЕЛИ И ФЕНОВЕ,

ВЕСЕЛИ  НОВОГОДИШНИ  ПРАЗНИЦИ!

ЩАСТЛИВА НОВА ГОДИНА!

И не забравяйте да ме гледате в Новогодишния концерт на 31.12.2007 по телевизия Планета.

Целувки!

Автор: polinapleven Категория: Звезди

Прочетен: 972 Коментари: 38

Коментари

1. temenuga - Париж е една сбъдната мечта, която напълно ти подхожда:)

31.12.2007 02:21

Стилен град - стилна жена.

Пожелавам ти да се завърнеш отново там!

А на себе си пожелавам някой ден и аз да сбъдна моята мечта да почувствам ритъма на най-красивия световен град!

Весело посрещане на Новата и пълноценни преживявания през идните 366 дни на високосната 2008-а година!

2. eien - Пожелавам Ви през Новата 2008

31.12.2007 07:35

да посетите отново Париж...и други красиви и интересни места!

3. laurencia - Париж е едно прекрасно преживяване!

31.12.2007 08:03

Щастлива Високосна 2008 година ! Бъди все така мила и очарователна, радваме ти се!

4. buket - Радвам се за тебе

31.12.2007 09:03

Защото с каквото човек е зареден, с това зарежда и приятелите си.

Успехи и парижко настроение

през Новата 2008 !

5. platttonnn - Париж

31.12.2007 10:55

е известен и с лувъра?

6. mimitoyy - pozdravleniq

31.12.2007 13:26

Parij e edin mnogo hubav grad,a franciq edna prekrasna strana!!!Bravo mili4ka!

7. gabar4eto - Zdr Krasivo sazdanie

31.12.2007 14:29

Radvam se4e si uspqla da se nasladi6 na tazi krasota

8. aneliaprincess - Pozdravlenia,Poli

31.12.2007 22:09

Otiva ti... ako trqbva da buda 4estna - radvam se za teb i si pojelavam da posledvam edin den tvoite stupki,no ne mnogo dale4en den :))) Stiskai palci!

9. maxfun - и да

02.01 13:46

посетиш на 14 февруари париж с мен:) аз съм живял 8 год в 16 аронндисман (като столични бояна и драгалевци) и лично се познавам с галиано, бесон и тиери анри!

10. nastygirl - жалко, че е било за толкова кратко. ...

02.01 22:46

жалко,че е било за толкова кратко.Иначе снимките са много интересни.Пожелавам ти да отидеш отново през Новата година за повечеко време:)

11. abaca - :)

11.01 22:15

Късно прочитам за премеждията ти, но се радвам :) Трябваше да се обадиш да те разведа :) Аз редовно обикалям "из Европата" и все си търся ентусиасти, с които да преоткривам света :)

 

Поздрави:)

12. polinapleven - Полина

12.01 11:20

eien,благодаря! И не само Париж. Да ти се връща.

13. polinapleven - Полина

12.01 11:21

laurencia, щастлива да е и за тебе!Здрава и плодотворна.

14. polinapleven - Полина

12.01 11:23

buket,зарадва ме и мене!Такива коментари ме зареждат позитивно,изпълват ме с топлина.Щастлива 2008!

15. polinapleven - Полина

12.01 11:26

platttonnn,нямахме много време иначе бих обиколила целия Париж!

Здраве и щастие през Новата 2008!

16. polinapleven - Полина

12.01 11:28

mimitoyy,голямата ми мечта е изпълнена.Париж наистина е най красивия град в света.Пожелавам на тебе и на всички да успеят да го видят отблизо.

17. polinapleven - Полина

12.01 11:30

gabar4eto,имах тази възможност и направих всичко възможно да не я изпусна.Ще се радвам ако се повтори това великолепно пътуване.Благодаря!

18. polinapleven - Полина

12.01 11:31

aneliaprincess,благодаря!Намери начин да отидеш дори за няколко дена,страхотно е.Пожелавам ти го от сърце!

19. polinapleven - Полина

12.01 11:34

maxfun,изненадана съм! Благодаря за поканата!Предполагам,че не блъфираш.Живот и здраве до феврури,че виждаш какво е време.

20. polinapleven - Полина

12.01 11:36

nastygirl,непременно ще се възползвам от следваща покана.Дано я има,надявам се.Благодаря ти че си тук!

21. polinapleven - Полина

12.01 11:39

abaca, много ме зарадва!Наистина тук има доста пътешественици.Ще се възползвам и от твоята покана.Дано времето ми позволи.Желанието го имам.Благодаря!

22. sekirata - И тук се осраха......твоите и моите хора!

12.01 12:28

Попфолк феновете на колежките ти съвсем изперкаха....Вече не им е интересно в попфолкфорумите, няма ме там........е това е!Нали

anabella, MAX и цял взвод подкупени модератори ме прогониха.Хайде де кой от тук ще прогони ТЯХ?

РЪЖЕН СРЕЩУ РЪЖЕН НЕ РИТА-СТАРА ПРИКАЗКА!

23. polinapleven - Полина

12.01 12:57

Ох...!

24. candysays - Радвам се, че си била там, макар за малко :)))

12.01 14:43

Аз също съм посещавала Париж за 3-4 дни (1 ден отделихме само на Дисниленд ;)- тъй като бях ученичка във Френската гимназия- та с моя клас ходихме..

 

Напълно съм съгласна с Теменуга: "Стилен град- стилна жена." Наистина ти отиват подобни места..

 

Поздрави и от мен, и много здраве, щастие и късмет през Новата 2008-ма година, която вече дойде!

25. polinapleven - Полина

12.01 16:51

temenuga,пожелавам ти го и на тебе това удоволствие.Заслужава си!

Благодаря за милото отношение към мене!

26. polinapleven - Полина

12.01 16:57

candysays,нека само хубави неща ти се случват през тази 2008.Да не те плаши ,че е високосна.Аз не вярвам в такива неща.Да си жива и здрава и много любов!

 

Само не разбрах в този ми пост, къде бяха отишли моите отговори на коментарите ви? Наложи се да да пиша нови.Не го очаквах!

27. zaw12929 - zaw 12929 Поздравявам Ви

12.01 19:02

Франция добре! Има две снимки,на които истински се радвах- една млада красива дама Вие. Желая Ви ЧНГ Щастие, Радости- Сбъднати МЕЧТИ!

28. polinapleven - Полина

13.01 11:37

zaw12929,благодаря за искрените пожелания!Нека 2008 бъде здрава и щастлива!Късмет.

29. merita - Благодаря че сподели с нас тези свои ...

17.01 08:43

Благодаря че сподели с нас тези свои преживявания и снимки.Искрено ти желая Хубави моменти и през новата 2008г.Нека обаче през всичките тези моменти не загубиш земята под краката си и не позволиш на излишната суета да те завладее!Поздрав!

30. polinapleven - Полина

17.01 19:03

merita,дано твоите пожелания се сбъднатНаистина много е трудно особено в попфолка.Правя всичко каквото е по силите ми и зависи от мене.

31. saint - виж и рим

24.01 14:16

върнах се преди 5 дни от почивка... красив е!!!

32. dimich83 - Яко!!!!

05.02 15:55

Париж е градът на любовта дано си почуствала това.

33. diagnostika - сега е ред на Америка

09.02 12:12

ама не,по добре Швейцария.Успех!

34. polinapleven - Полина

10.02 19:12

saint,скоро там няма да ходя. Но ще си помисля за през лятото.Всичко хубаво ти желая!

35. polinapleven - Полина

10.02 19:17

dimich83 и аз доста съм чела за този град,а вече и го видях дори за малко.Голяма красота е !

36. polinapleven - Полина

10.02 19:19

diagnostika,не пускай такива слухове.До Швейцария едва ли ще стигна.Пожелавам ти го на теб.

37. dimich83 - Italy е величествена

11.02 01:07

Поли,ако имаш възможност иди и виж най-невероятната страна за мен в Европа Италия.Утрините там са пълни с магия и красота,а уханието на море най-добре допълва вълшебната приказка.

38. polinapleven - Полина

13.02 00:10

dimich83,ще те послушам,но няма да е скоро.Благодаря



Тагове:   za polina francia,   obirdjii reketiori,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 344362
Постинги: 146
Коментари: 136
Гласове: 3157