Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2016 12:57 - В РАЗГОВОР С ПОЛИНА Как стават нещата в моята Родина-
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 2759 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 10.11.2021 11:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
......"МОЯТА" РОДИНА!

"Втора Родина няма никъде" - Фики ?!?!?! Аз също имам Родина и то истинска,защото съм Българка,но тя ме предаде на онези.... А за мама да не говорим,дори расистка я изкараха някои ,които им се иска, но не могат да бъдат, като нея патриоти. Но от Родината ме изнесоха след като ме обраха и разсипаха живота и здравето,както и на семейството ми. Бъдещето ми. Бащата на Фики е големият  глас Тони Стораро,пред чийто глас-талант се прекланям.Фики-не! Както и интервюиращата го по БТВ тази сутрин дъщеря на секс символа Аня Пенчива и бъбривият Сашо Диков.Тя го е поканила,за да защити и своите позиции,нали и нея я крепят родителите и дори има смелост не, а безочие да си го признае в ефир! Фики. Първо що за обръщение,за визия да не говорим въпреки фитнеса му. Песните баща му ги подбира и купува,на това Фики вика помощ,както и на това,да му купи наградата "певец на годината".Как става в една такава България е ясно.Изпя ,записа няколко песни за България,няколко гръмки фрази "Никой не си избира Родината"- пуска в ефир и по концертите си,които пак познайте кой ги субсидира.Такива мераци имат всички певци,дори и артисти.Децата им да станат като тях.Защо ли Стоянка Мутафова и не само тя няма такъв мерак? И затова ли Господ я държи толкова време жива? Пожелавам и още 90 години поне. Всичко е до интелект, манталитет. Тони Стораро е голямата работа,никой не може да му отрече най вече гласа,че е на висота, но защо се излага със сина си?Явно за друго синът му НЕ става. Но какво от това и за другото Тони пак ще плаща,така че защо се пъни,той няма как да не вижда,че синът му,родният му син е в сянка,както и онази Загоровата "съпруга". Вижда се колко може дъщеря и, като певица. Така че моят въпрос е към Тони Стораро,но не като баща, а като певец и то както казва Фики певец представящ за Родина България! Защо,Тони,се излагаш? Мераците на родителите са едно, а възможностите на децата им друго. Много примери има .Аз не влизам в това число -моите родители,баби ,дядовци.....никой не е бил големият глас Тони Стораро! А за патриотизма ще поспорим. Това е фасада,покритие, за да вземе Фики българска награда. Друг е въпросът,че българите се продаваме на малцинствата, които продължават да твърдят,че България е тяхна Родина, а следователно на нас българите ТЯ Е МАЩЕХА! Браво! Търпете.

Защо тогава пее на майчиния си език, защо пак кючек, защо тази голотия, ориенталщина....

КОЙ ПЛАЩА, освен татенцето?!



И тази млада жена в клипа,съвсем неподходяща,дори кичозно,а и самата мелодия не е за този текст. Това вече не е само мое мнение.



Това вече е циганията! Всъщност Фики забрави  българския в песента. Песен?!

Защо по мен, нали мама Ви пречи?

Последни 20 регистрирани посетителя
08.11 10:20 - sekirata
07.11 19:36 - vidinkingdom
07.11 19:31 - mileidi46
07.11 19:23 - ivanik
07.11 18:30 - sekirata
07.11 15:08 - dobrodan
07.11 14:54 - sekirata
07.11 14:41 - miroslav1979
07.11 13:40 - dobrodan
 
Нямаше как принудихте ме да редактирам,познати номерца!




Гласувай:
6



1. sladkotojelanienap - Нямаше как принудихте ме да редактирам,познати номерца!
12.03.2016 13:51

Последни 20 регистрирани посетителя
13:50 - lidislidis
13:04 - tsvetanandreev
13:02 - minevv
11:13 - istina
цитирай
2. lidislidis - Права е Полина
12.03.2016 13:54
Смята ли този певец, че ще впечатли някого с тази чалга музика, текст и излъчване?!
Ужас! Пълна цигания!
цитирай
3. sekirata - https://www.youtube.com/watch?v=4jx1TgAms0Y
12.03.2016 17:49
sekirata reche i otseche

какви пари се изкарват по сайтовете

представа си нямаш, Лидке!
Потребители взимат цели хонорари, на работа са и на норма да пуснат на ден еди колко си и еди какви си поста,коментари срещу еди кой си и за еди коя си кауза,личност! Така и заради този Фики и интервюиращата го сладникаво от БТВ колко профила се блокираха,изтриха ,обаждания...Тони Стораро го знам,добър е като глас, но нищо друго и той си носи циганията предал на сина си.Работата е там ,че синът му за нищо не става,камо ли за певец.

Вече съм се шашнала с този дрогиран, български, заблуден, кючеклиййски народ!
цитирай
4. lidislidis - В блога е същото. Надписали си измамни фалшиви гласове и увисили сополи на 1 стр...
12.03.2016 18:26
sekirata написа:
представа си нямаш, Лидке!
Потребители взимат цели хонорари, на работа са и на норма да пуснат на ден еди колко си и еди какви си поста,коментари срещу еди кой си и за еди коя си кауза,личност! Така и заради този Фики и интервюиращата го сладникаво от БТВ колко профила се блокираха,изтриха ,обаждания...Тони Стораро го знам,добър е като глас, но нищо друго и той си носи циганията предал на сина си.Работата е там ,че синът му за нищо не става,камо ли за певец.

Вече съм се шашнала с този дрогиран, български, заблуден, кючеклиййски народ!


Правят се на велики с змамата си и пействането си...В същото време истински материали на блогери умишлено се спират! Плюя на такава култура и нетна платформа за измама и терор на хората!
цитирай
5. sladkotojelanienap - Благодаря за коментарите!
12.03.2016 19:31
Не можем да оправим света,България пък хич!
цитирай
6. istina - То си е публична тайна, че на това ...
26.04.2016 00:12
То си е публична тайна, че на това турчеле наградата му е купена. То това подобие на човек намекна преди т.нар. награди, че му се искало да е отново ПЕВЕЦ на годината. Да, но не ставаш, Фики, не те бива да пееш, а само да блееш... Ха-ха-ха!!!
цитирай
7. begetron426 - Истината, любовта и човещината...
24.09.2016 16:00
Истината, любовта и човещината, превърнати в музика за добродетелите на човека ще спаси света от недъга на човека и обществото. Поздрав!!!
цитирай
8. sekirata - 4. sekirata - Благодаря! И аз така си ...
10.07.2017 07:40
4. sekirata - Благодаря! И аз така си викам,но...
07:28
zax написа:
Ей, я си свиркай.
Да расте и още порасте.
;)



тя има въпроси на които не мога да и отговоря...а боли!
"защо позволи на Светлин да.... преподавала си му ?
защо моят баща не е като другите свестни бащи?
защо аз никога няма да се видя като булка?
защо не съм като тебе?
защо точно на мене се случи..?
защо толкова хора ме мразят?
защо мъжете гледат в мене само красотата?
защо ме...и караха да повтарям-откажи се от майка си,от пеенето?
защо си ме родила красива?
защо нямаме пари?
защо не ме възпита да съм нахална и...като повечето ?
защо си нямам късмет?
защо ми взеха всичко,толкова ли съм опасна?
ЗАЩО ВСИЧКИ МЕ ИЗБЯГВАТ,ОТБЯГВАТ?

Последното и аз питам,защо дъщеря ми е ДАГМОСАНА?
Защото е по различна?
Но не е заради мене,
в мене търсят вината,ЗА ДА СКРИЯТ СВОИТЕ ДЕЯНИЯ-
ОНЕЗИ КОИТО И ТУК В НЕТА МИ ДОТЯГАТ-меко казано
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 344132
Постинги: 146
Коментари: 136
Гласове: 3157