Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2015 10:40 - КОИ И ЗАЩО?!
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 1632 Коментари: 1 Гласове:
3



image

НЕ СЕ ЗАБРАВЯ
споделено за чужди забранено




Хората които по навик убиват чужди деца,затриват души,сриват майки в свой интерес и печалбарство.Хора без никаква съвест,морал и срам,без страх дори от Бога. И те с тези си ръце и устни прегръщат  и целуват децата си, а тези които все още нямат ще имат ,защото тяхните деца както  и "малцинствата" у нас са в Родината си,ние българите не сме у нас си,не ни искат и в чужбина. Що за народ сме? Сами убиваме,унищожаваме нацията си,
поколението на България.

image

image

image

image

image

image

image

image

Тошо габровски секирата на секирата от sibir.bg

image
Веселин Асеновград -
инквизитора от blog.bg на майка и дъщеря

image
Невен и сестра му-
убийците на здравето на Полина и в чужбина

image

image

image

Азис

image

Глорчето

imagel

Златка Митева-esen

image

Икономов -уж поет

image

поетите решат как и коя да смажат

image

платен драскач в blog.bg

image

Anibel платена турска моделаторка на планета тв

image


image

....които пишат писма на дъщерите срещу майките им

image

моята снаха която със сестра си
и майка си на Полиан завидя

image

image

М.Д. бил щастлив с жена си-дали пък?

image

image

Райничка.....

image

image

Златка Митева в параклиса
в Плевен -до дома-не съм я канила?!

image

image

image

image


image






Гласувай:
3



1. sekirata - !
08.07.2015 22:11
4. sekirata - Благодаря...!
04.07 23:32
gosho568 написа:
Слушал съм песните на дъщеря ти още преди десет години, когато се появи по телевизия "Планета", а мисля че съм я слушал и на живо на РД на "Планета" през 2004 или 2005. (само веднъж съм бил) Определено мога, да кажа, че тя е изключително талантлива и естествена за разлика от другите мафиозки, които са я окупирали и до ден днешен тази телевизия... От години вече слушам всичко друго, но не й фолк, а преди от време на време и тях ги пусках! Лошото е, че тия въпросни "звезди", повредиха една голяма част от по-младите, а в последно време наблюдавам и доста масонска символика в някои техни клипове... Поздрави!


Знаеш ли през какво е минала дъщеря ми?!
По чудо оживя,та и синът ми плаща и сега.
Полина мина през психо тормоз и насила психотропни и ...да повтаря-
"Откажи се от майка си, Откажи се от парите, Откажи се от пеенето, от .....от всичко, вегетирай!....

Ноооооооо..........
тези интервюта изчезнаха,тези предавания, статии.....
Всичко се купува,драги,всичко!
Отвратена съм меко казано, давя се от гнусота!!!!
Гадове са и са на свобода и то с пари,
що годе по здрави от жертвите си!
Не са само жени тази измет,
не са само от чалгата.
Нямам думи.
цитирай

Редактирай | Изтрий
5. gosho568 - Песента на Поли - "Тежка клетва" е уникална и определено мога да кажа, че ми харесва най-много от нейните песни! Иначе...
05.07 01:41
sekirata написа:
gosho568 написа:
Слушал съм песните на дъщеря ти още преди десет години, когато се появи по телевизия "Планета", а мисля че съм я слушал и на живо на РД на "Планета" през 2004 или 2005. (само веднъж съм бил) Определено мога, да кажа, че тя е изключително талантлива и естествена за разлика от другите мафиозки, които са я окупирали и до ден днешен тази телевизия... От години вече слушам всичко друго, но не й фолк, а преди от време на време и тях ги пусках! Лошото е, че тия въпросни "звезди", повредиха една голяма част от по-младите, а в последно време наблюдавам и доста масонска символика в някои техни клипове... Поздрави!


Знаеш ли през какво е минала дъщеря ми?!
По чудо оживя,та и синът ми плаща и сега.
Полина мина през психо тормоз и насила психотропни и ...да повтаря-
"Откажи се от майка си, Откажи се от парите, Откажи се от пеенето, от .....от всичко, вегетирай!....

Ноооооооо..........
тези интервюта изчезнаха,тези предавания, статии.....
Всичко се купува,драги,всичко!
Отвратена съм меко казано, давя се от гнусота!!!!
Гадове са и са на свобода и то с пари,
що годе по здрави от жертвите си!
Не са само жени тази измет,
не са само от чалгата.
Нямам думи.

Ужас! Надявам се, един ден Димитровградския (Митьо), да си получи заслуженото! То се знае, че зад целият този кич на тази димитровградска машина за пари, не се крие само лук и разкош... но ако държавата си беше на място, тази компания не трябваше да я има и не би трябвало всичките и милиони да я спасят! Убедан съм, че ако не сега, то преди със сигурност е имало и каталог за "други" услуги на някои от момичетата...! А, психотронните вещества и оръжия, ако ги прилагат е УЖАСНО, но при техните финансови възможности, не се й съмнявам. Надявам се нещата при вас да се оправят, до колкото е възможно - максимално и никога повече да не се занимавате със тях и те да не ви занимават...
цитирай

Изтрий
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 343913
Постинги: 146
Коментари: 136
Гласове: 3157