Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2015 00:28 - ТЯ КАЗА.........НО КОЙ Я ЧУВА?!
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 1460 Коментари: 0 Гласове:
4



image

Каква бях ....а каква станах после след психтропните, с които ме тъпчеха по инициатива на баща ми и брат ми, по кефа на конкуренцията и завистливите хора, и в Плевен на какво заприличах.

image

И сега се канят да ме започнат пак след като ми посегнаха  и на живота-не само моя.

На кого, кои преча и защо точно аз - Полина?!

Взеха ми детството-разведоха родителите ми!
Отнеха рано баба ми,която много обичах....!
Взеха ми дори костния мозък от дясната ми ръка
с грешно ударена ваксина, като бебе
и после пак в шести клас-ред операции.
Взеха ми дори висшето образование-
направиха така,че да не мога да работя и по него.
Взеха ми приятелят, като го разориха,
за да ме изостави и да ме изгонят от "Пайнер".
Взеха ми апартамента в София.
Взеха ми дори скъпите дрехи като певица!
Взеха ми кариерата въпреки че бях единствена
без хирургически интервенции и силикон,
но не се  ч...х  за продуцентите си,
както е прието и сега...там.
Взеха ми силата, духа, желанието да пея.
Убиха вярата ми в човека, на никой не вярвам вече.
Отказах се от майка си,както те поискаха,
за да съм жива,но жива мъченица и сега.
Взеха ми парите,колкото и да не бяха много.
Взеха ми спокойствието и нервите, физика,психика,здраве.
Оплюха ме така,че и кучетата да бягат от мене...вече.
Взеха ми и последният приятел,чрез клюки,пари и мамчето му.
Взеха ми и най милото,почти живота ми взеха-едва оцелях за кой ли път?!

СЕГА ЧАКАТ ДА СЕ САМОУБИЯ ЛИ?
И КАКВО ЩЕ СЕ ПРОМЕНИ ...ТОГАВА?!
ТЕ,ТОЙ,ТЯ....СИ ОСТАВАТ - СВОЛАЧ!

Кому е нужно това? Живот, карма? Не.
Това е деяние на един болен мозък
и никой не може да го спре.
Фраш е от незаконни и
неправителствени  организации.
Няма правда,
няма държава,
няма закони...
нищо няма!







Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 343769
Постинги: 146
Коментари: 136
Гласове: 3157