Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2014 09:28 - ТОВА НЕ СЕ ЗАБРАВЯ-ОТНЕСЕ ГО САМО ПОЛИНА и майка и разбира се
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 2706 Коментари: 1 Гласове:
2



ВИНАГИ ХОРАТА СА СЕ ДЕЛЕЛИ
НА ПО ПО И НАЙ НАЙ ,
ОСОБЕНО ЗА БЪЛГАРИТЕ Е ТАКА!
ПИТАМ КЪДЕ Е ГОСПОД В СЛУЧАЯ?!
КЪДЕ Е ВЪЗМЕЗДИЕТО?
И ДА ГО ИМА ТО ЩЕ Е СЛЕД ВРЕМЕ,
КОГАТО ВЕЧЕ  Е КЪСНО!

ИЛИЯН ФРИЗЬОРЪТ Е ГЕЙ И НАРКОМАН,КРАДЕЦ ПРЕЗРЯН


Днес 31.03.2009 Илиян Фризьорът,който беше
изпратен да обере Полина преди време
продължава да се занимава с кражбии
престъпления.А ДНЕС 3.04.2009

бях жестоко ругана,
обиждана и заплашвана от него
и то от телефона на Полина.
Телефонът и е бил откраднат пак от него.
Нямам думи!

Досега Полина е в неизвестност поне да мене.


А ЕТО И ПРЕДИШНИ МОИ ПОСТОВЕ
ЗА ТОЗИ КРАДЕЦ И ПРЕСТЪПНИК

ИЗПРАЩАТ КРАДЦИ НА ПОЛИНА И ПОСЕГНАХА ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ НА САЙТА МИ


КРАДЕЦЪТ Е ИЛИЯН -ФРИЗЬОР ОТ "СИН СТАЛ", КЪДЕТО "ИЗЧЕЗНАХА" СТРАШНО СКЪПИТЕ ОЧИЛА НА ПОЛИНА , ЧОВЕКЪТ ,КОЙТО МИ ПОИСКА emaila ДА МИ ИЗПРАТИ ЕДНИ СНИМКИ НА ПОЛИНА ПРЕДИ НЯМА И МЕСЕЦ .

ТОВА ЛЯТО ТОЗИ ДОЛЕН ТИП Е ИЗГОНЕН ОТ ТАМ И СЕ ПОДВИЗАВА УЖ В НЯКАКВА ДРУГА МОДНА АГЕНЦИЯ....

КОЛКО ПЪТИ Е ОБИРАЛ И СТЕЛИ -СОБСТВЕНИЧКАТА НА "СИН СТАЛ", КОЛКО ПЪТИ?!

ТОЗИ ЧОВЕК, КОЙТО МЕ ЗАПЛАШИ ,ЧЕ АКО НЕ СПРА ДА ПИША ПО САЙТОВЕ ....ПОЗНАЙТЕ КАКВО ЩЯЛО ДА МИ СЕ СЛУЧИ?

К О Й
ГО
У ЧИ ,
КОЙ
МУ
ПЛАЩА?

ТОЗИ ЧОВЕК Е ОТ РУСЕ, ЖИВЕЕ И РАБОТИ В СОФИЯ -ПРИЯТЕЛ НА ГЛОРИЯ!
ТОЗИ ЧОВЕК ,ТАЗИ ВЕЧЕР Е ОБРАЛ ПОЛИНА, ВСИЧКИТЕ ПАРИ ОТ ЧАНТАТА И !
ПО ЧИЕ НАРЕЖДАНЕ , Я ДА ПОЗНАЕМ?
ТИПИЧНА ТАКТИКА -ЦИГАНСКА НА МАНГАЛИТЕ - ГАЛЕНА, ГЛОРИЯ, АЗИС! НЕ ЧЕ НЯМАТ ПАРИ, А ЗА МЪСТ!
ТЕЗИ, КОИТО НЕ МЕ ПРЕГЛЪТНАХА -ГАЛЕНА, АЗИС, ГЛОРИЯ....
Фенове не, а слуги на певачките, вашето е назад! Чухте ли и вие от http://radiosignal.fm ? А и вие репортери и журналисти-знам точно кои?
КОЛКО ПАРИ ДАДОХТЕ НА ТОЗИ КРАДЕЦ, НА КОЙТО ПОЛИНА УЖ ВЯРВАШЕ И КЛЕПЕШЕ КОСИТЕ И С КАКВО ЛИ НЕ?

МИНАЛИЯТ ПЪТ СЕ РАЗМИНА СРЕЩАТА НИ С ТЕБЕ, ИЛИЯНЧО -ИЗЧАДИЕ АДОВО, НО СЕГА НЕ.
ЕТО МУ ТЕЛЕФОНА НА КРАДЛИВОТО КОПЕЛЕ -0876255952
ИЛИЯН КРАДЕЦА МАШАТА НА "големите"


ДОБРЕ, ДАВАЙТЕ......ИМАТЕ БЛАГОСЛОВИЯТА МИ И ....
ЗАБРАВЕТЕ, ЧЕ ЩЕ МЕ ИЗПЛАШИТЕ, ЩЕ ВИ РАЗКРИЯ КИРЛИВИТЕ РИЗИ .....ОЩЕ И ОЩЕ!
Не познахте, не ме познавате достатъчно добре!
АЗ НЕ СЪМ ПОЛИНКА!
АЗ НЕ СЪМ ПОЛИНКА!
АЗ НЕ СЪМ ПОЛИНКА!

И КАТО КАПАК, ПО СЪЩОТО ВРЕМЕ САЙТА МИ Е ПОЛУИЗТРИТ!БРАВО!
БРАВО, ИЛИЯНЧО!
НЕКА ГОСПОД ТЕ ТУРИ НА МЯСТОТО ТИ,
ЩЕ СЪМ ЖИВА, ЩЕ ГЛЕДАМ!
БРАВО, ГАЛЕНКЕ!
ТИПИЧНО ЗА ТВОЙТА ЦИГАНИЯ...
И ТВОЕТО ВРЕМЕ СВЪРШИ, В ТИНЯТА СИ!
БРАВО И НА ВАШИЯ УЧИТЕЛ АЗИС -ШУТА!
БРАВО ГЛОРЧЕ! БРАВО, СТАРА ВЕЩИЦЕ!
С ТАЗИ ЗЛОБА ЩЕ СИ ИДЕШ ОТ ТОЗИ СВЯТ!
РАДВАЙ СЕ, РАДВАЙТЕ СЕ, НО ...........АЗ СЪМ ЖИВА, ТОГАВА СЛЕДВА-
П Р О Д Ъ Л Ж Е Н И Е....
ДО ПОСЛЕДНО!

НЕКА ГОСПОД БЪДЕ С МЕН,
ОТ ДНЕС И УТРЕ, ВСЕКИ ДЕН!
НАТОЧИХТЕ МЕ ЯКО,
СЕГА СЕ ПРИГОТВЕТЕ,
ЗА СЕЧ СЪС МЕНЕ. ЩЕ УМРЕТЕ!
ВИЕ РОМКИ МИРИЗЛИВИ
И КОНСТИНБРОДСКИ
ГНИЛИ СЛИВИ.
ПЕДЕРАСТИ СТЕ БИЛИ,
О, НЕ, ВИЕ СТЕ КРАДЦИ!
КРАДЛИВИ ЦИГАНИ ПРОКЛЕТИ,
ЧЕТЕТЕ МОИТЕ КУПЛЕТИ
И НА ПАРИТЕ СИ ЛЕГНЕТЕ.
С ПАРИ ЗАДАВИХТЕ СЕ ЖИВИ
ВИЕ ТВАРИ МИЗЛИВИ!
ИЛИЯНЧО, КАКВО НАПРАВИ ТИ ПОЛИНА,
ЧЕ Я ОБРА И САЙТА МИ ИЗТРИ? ГАДИНА!

Тази прическа е на Илиян. Полина му плаща да я прави красива, а той я проскубва и краде за трима!

image

image
Некадърнико проклет,
с тебе ще играем степ.
Приготви се за секира.
Мислиш ли,че ме нервира?

Автор: sekirata Категория: Изкуство
1. istina - Подла постъпка! Но знам, че един ден ...
30.10 00:03
Подла постъпка! Но знам, че един ден те ще си изпатят от същото. Рано или късно всичко се връща.

2. sekirata - КРАДЛИВИ ЦИГАНИ -ПЕДЕРАСТИ И ЦИГАНКИ -НИМФОМАНКИ!
30.10 02:03
istina -Подла постъпка! Но знам, че един ден те ще си изпатят от същото. Рано или късно всичко се връща.

Това група копелета го решиха,
те тук на мен ми забраниха,
да пиша и да критикувам,
искат аз да им слугувам.
Няма вече интернет,
в таз България мила, драга,
всичко стана бой, рекет,
и на чуждо се посяга!

Майчините ми клетви ще ги стигнат...Ще плащат със същото те и децата им. Аз може и да не доживея да видя, НО ТАКА ЩЕ СТАНЕ, ЗАПОМНИ.

3. zaw12929 - Потрес! Подкрепям Ви!
30.10 04:22
Успдкойте се!
Доброто ще надделее!

4. sekirata - Истината ще я бъде, доброто ще пребъде!
30.10 06:51
zaw12929 - Потрес! Подкрепям Ви!
Успокойте се!
Доброто ще надделее!

Призовавам Господ, всички земни сили,
да се справят с тези изроди, горили!
Горко ви, хищници и лешояди,
ще плачете горчиво, .......яди!

Благодаря за разбирането!

5. lidis - Aман !
30.10 10:25
Аман от цигани и циганьорки ,
певички разни и танцьорки.
Това ли е Родината ми мила?
В ръцете днес на мафията гнила?

6. fenris - такива хора
30.10 10:46
разбират само от як тупаник и то до инвалидна количка!
Имаш духавната ми подкрепа дурга не мога да ти дам за съжаление!

7. chocolatte - image
30.10 10:55
Адски гадно е това което се случва. Много се радвам когато по телевизията пуснат клип на Поли, още повече когато зрителите го изберат. Не разбирам защо се случва това, какво става. Не могат ли да я преглътнат както преглътнаха други певици. Какво им вади очите... скоро видях снимка на Галена без грим и честно казано, ако бях мъж нямаше с пръчка да я пипна. Напомняше ми на проскубана кокошка, да ме извинят кокошките... А съм виждала снимки и на Поли без грим... все същата си е, т.е. хубава както на клиповете...

8. sekirata - Това е
30.10 10:58
lidis - Aман !
Аман от цигани и циганьорки ,
певички разни и танцьорки.
Това ли е Родината ми мила?
В ръцете днес на мафията гнила?

И българите по назад не са,
изпълват ме с отврат,погнуса!
Всеки майстора ще си намери,
не е и нужно да ми се дзвери!

9. varg1 - много готина
31.10 07:02
дъщеря ти

10. sekirata - image
31.10 17:06
varg1 - много готина
дъщеря ти

От тази хубост си страда. Голяма завист, голямо чудо!!!

11. sekirata - Наистина има хора ,които не разбират от приказка
31.10 17:09
fenris - такива хора
разбират само от як тупаник и то до инвалидна количка!
Имаш духавната ми подкрепа друга не мога да ти дам за съжаление!

И са доста! Всичко идва от тъпата злоба и завист!

12. sekirata - Естественото дори и да не е много красиво винаги дразни простака
31.10 17:13
chocolatte - image Адски гадно е това което се случва. Много се радвам, когато по телевизията пуснат клип на Поли, още повече, когато зрителите го изберат. Не разбирам защо се случва това, какво става. Не могат ли да я преглътнат, както преглътнаха други певици. Какво им вади очите... скоро видях снимка на Галена без грим и честно казано, ако бях мъж нямаше с пръчка да я пипна. Напомняше ми на проскубана кокошка, да ме извинят кокошките... А съм виждала снимки и на Поли без грим... все същата си е, т.е. хубава както на клиповете...

........винаги дразни изкуственото, колкото и красиво да е то. По принцип българинът е такъв. Винаги го дразни и му пречи това, КОЕТО НЕ Е, И НЕ МОЖЕ, И ДА БЪДЕ!

13. iveta73 - Привет,Ани!
31.10 22:42
Искам да ти дам и моята подкрепа за сетен път.
И бъди горда -имаш страхотна дъщеря!
Поздрав от мен

14. sekirata - Добре дошла !
31.10 23:15
iveta73 - Привет,Ани!
Искам да ти дам и моята подкрепа за сетен път.
И бъди горда -имаш страхотна дъщеря!
Поздрав от мен!

Благодаря, ти си истинска!
Хубава вечер!

15. kostadin - Не се косиБаща ми казваше Дерт за и с ...
01.11 19:20
Не се косиБаща ми казваше Дерт за и с пари не е дерт!
А на крадльото плюни ... и просто го подмини

16. sekirata - Аз -Да!
01.11 19:26
kostadin - Не се косиБаща ми казваше Дерт за и с ...
Не се косиБаща ми казваше Дерт за и с пари не е дерт!
А на крадльото плюни ... и просто го подмини

....но дъщеря ми едва ли. За кой ли път вече се огорчава от хората. Явно или на такива попада или просто в стремежа си да е добра, губи.
В нейната сфера е пълно с такива "хора" !


17. svalyacha - Vsi4ko mi stana qsno... samo edno ne...
02.11 10:33
Kakvo ob6to imat ciganite... Gloria e balgarka, Galena sa6to... E, da Azis e ciganin... No za6to etnosa trqbva da igrae re6ava6ta... Az napalno te razbiram sekira... No da izpolzva6 ciganin po neprednazna4enie, ne e korektno... I az sam ciganin... Obijdai gi kakto iska6... No tova 4e sa cigani nqma ni6to ob6to s zanaqta im... Pove4eto izpalniteli sa balgari i balgarki... Neka da ne go zabravqme... Nemoje, ako v Ispania nqkoi balgarin napravi gaf, ti da izpolzva6 etnosa mu za da go atakuva6... U4udih se kogato go pro4etoh to4no ot teb... Ne zabravqi, 4e tebe te 4etat i ti sazdava6 naglasi... I vse pak tova e Bulgaria - 4alga ili ne, na horata ima haresva, na pove4eto... I vse pak az 6te glasuvam za teb... Ne se qdosvai 4ak tolkova...

18. sekirata - МНОГО, АМА МНОГО ИМАТ ОБЩО!!!!!!!
02.11 11:13
Докато Доган и Азис не напуснат България, народът ни ще страда...меко казано!
И Доган ли е чист турчин? Ха, мътна и кървава е тя!!

17. svalyacha - Vsi4ko mi stana qsno... samo edno ne...

Kakvo ob6to imat ciganite... Gloria e balgarka, Galena sa6to... E, da Azis e ciganin... No za6to etnosa trqbva da igrae re6ava6ta... Az napalno te razbiram sekira... No da izpolzva6 ciganin po neprednazna4enie, ne e korektno... I az sam ciganin... Obijdai gi kakto iska6... No tova 4e sa cigani nqma ni6to ob6to s zanaqta im... Pove4eto izpalniteli sa balgari i balgarki... Neka da ne go zabravqme... Nemoje, ako v Ispania nqkoi balgarin napravi gaf, ti da izpolzva6 etnosa mu za da go atakuva6... U4udih se kogato go pro4etoh to4no ot teb... Ne zabravqi, 4e tebe te 4etat i ti sazdava6 naglasi... I vse pak tova e Bulgaria - 4alga ili ne, na horata ima haresva, na pove4eto... I vse pak az 6te glasuvam za teb... Ne se qdosvai 4ak tolkova...
Изтрий

ЦЯЛАТА ЦИГАНИЯ В МУЗИКАТА и не само в музиката, ТЕ Я ВНЕСОХА -МАЛЦИНСТВАТА!
АЗ ПРЕПОДАВАМ МУЗИКА, А ТЕЗИ МУЗИКАЛНИ КОМПАНИИ -ВСИЧКИТЕ СА ПЪЛНИ С ЦИГАНИ ,ТУРЦИ И ПОМАКИНИ. Всеки си пее неговото, но се толерират , превес се дава на МАЛЦИНСТВАТА И ТЕ ТОВА ГО ИЗПОЛЗВАТ ЗА РЕКЛАМА НА ТЯХНАТА СИ МУЗИКА ....И ТО В БЪЛГАРИЯ!!!!!!
НА МЕНЕ ЛИЧНО ЦИГАНКА МИ Е КАЗВАЛА- "НЕДЕЙТЕ РАЖДА И ВИЕ САМИ ЩЕ СЕ ЗАТРИЕТЕ, ГЛУПАВИ БЪЛГАРКИ!"
Аз съм ги питала -Защо просиш пред църквата, а не пред кметството например? А те ми отговарят, че защото ония не им обръщали внимание, а народът ни бил глупав и добродушен и дава, особено вярващите в Бога. За каква съвест, честност и ...всичко там добро в ромите да говорим тогава?Колко полицаи и българи намушкаха и убиха и са защитени!!! Къде го има това? Използват ,че са малцинство -уж и навсякъде вратите им са разтворени. Ами да си ходят в Индия. А турците в Турция, като била толкова велика ,че не смее едни новини на български да пусне по турската си телевизия.А тук в България, дори помаците потурчиха и българите поциганиха!!!

Колкото до певачките ,коя от къде е та и шефовете и шефките ,администрацията им ако щеш и то не само на "Пайнер" ПОЗВОЛИ МИ ЗНАМ ПО ДОБРЕ ОТ ТЕБ,ЗАЩОТО СЪМ БЪЛГАРКА, ДЕТЕТО МИ Е СРЕД ТЯХ И С ОЧИТЕ СИ СЪМ ВИДЯЛА ТУЙ ОНУЙ. БЯХ ТОВА ЛЯТО НА ДОСТА МЕСТЕНЦА- НЕ САМО РОЖДЕННИ НА ТВОИТЕ ... "българки"!!!!!

И ЗАПОМНИ-
ДА СИ РОМ , ТУРЧИН , ПОМАК НЕ Е ОБИДНО, НЕ Е !
НО ТОВА ,КОЕТО ВЪРШАТ В ЧУЖДА ДЪРЖАВА -НАШАТА БЪЛГАРИЯ Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, ПРЕСТЪПЛЕНИЕ КЪМ НАС, КОИТО СМЕ ДАЛИ ЗЕМЯТА СИ И ......май и децата си!!!!!!!!

19. svalyacha - Bulgaria ne e chujda darjava....
02.11 11:22
...И ЗАПОМНИ-
ДА СИ РОМ , ТУРЧИН , ПОМАК НЕ Е ОБИДНО, НЕ Е !
НО ТОВА ,КОЕТО ВЪРШАТ В ЧУЖДА ДЪРЖАВА -НАШАТА БЪЛГАРИЯ Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, ПРЕСТЪПЛЕНИЕ КЪМ НИЕ КОИТО СМЕ ДАЛИ ЗЕМЯТА СИ И ......май и децата си!!!!!!!!

Не можеш да се разпореждаш така - едните в Индия, а другите в Турция. България е моя и твоя страна, колкото и тяхна. Те от векове живеят тук. Никой няма право да размхва с пръст и да разпорежда. България не е чужда държава, а наша, твоя, моя и тяхна страна. Те са родени тук. А начина, по който излагаш нещата, изобщо не показва, че познаваш реалността. Моята страна е България. Мен ме боли за нея. Не можеш ти да ми казваш иди в Индия. Аз съм роден тук. Незнам колко роми познаваш, но определено Азис не е лицето на ромите. Това трябва да ти е пределно ясно. Когато влезеш в едно голямо мизерно гето, тогава ще те попитам какви привилегии ползват ромите. Ами циганката те е посъветвала много правилно, колкото и по-необразована да е била от тебе - раждайте и вие. Колото до Доган - щом повече от 200 българи ш Парламента му позволяват да управлява - замисли се. А тези 200 българи ги избират само българи. Вие българите по между си неможете да се разбирате, а сте тръгнали ромите и турците да обсъждате. Не мога да разбера кога всички (които не са осъзнали) ще осъзнаят, че турците, ромите, арменци, евреите, татари и т.н. са просто част от съвременна България. Те също имат право да покажат своята култура, своят език и бит. Страната ни само може да спечели от това , но не и при деншните обстоятеслтва.

20. sekirata - ЧУЖДА ВИ Е И ОЩЕ КАК, СЛЕД КАТО....
02.11 12:19
Bulgaria ne e chujda darjava....
...И ЗАПОМНИ-
ДА СИ РОМ , ТУРЧИН , ПОМАК НЕ Е ОБИДНО, НЕ Е !
НО ТОВА ,КОЕТО ВЪРШАТ В ЧУЖДА ДЪРЖАВА -НАШАТА БЪЛГАРИЯ Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, ПРЕСТЪПЛЕНИЕ КЪМ НАС ,КОИТО СМЕ ДАЛИ ЗЕМЯТА СИ И ......май и децата си!!!!!!!!

Не можеш да се разпореждаш така - едните в Индия, а другите в Турция. България е моя и твоя страна, колкото и тяхна. Те от векове живеят тук. Никой няма право да размхва с пръст и да разпорежда. България не е чужда държава, а наша, твоя, моя и тяхна страна. Те са родени тук. А начина, по който излагаш нещата, изобщо не показва, че познаваш реалността. Моята страна е България. Мен ме боли за нея. Не можеш ти да ми казваш иди в Индия. Аз съм роден тук. Незнам колко роми познаваш, но определено Азис не е лицето на ромите. Това трябва да ти е пределно ясно. Когато влезеш в едно голямо мизерно гето, тогава ще те попитам какви привилегии ползват ромите. Ами циганката те е посъветвала много правилно, колкото и по-необразована да е била от тебе - раждайте и вие. Колkото до Доган - щом повече от 200 българи ш Парламента му позволяват да управлява - замисли се. А тези 200 българи ги избират само българи. Вие българите по между си неможете да се разбирате, а сте тръгнали ромите и турците да обсъждате. Не мога да разбера кога всички (които не са осъзнали) ще осъзнаят, че турците, ромите, арменци, евреите, татари и т.н. са просто част от съвременна България. Те също имат право да покажат своята култура, своят език и бит. Страната ни само може да спечели от това , но не и при деншните обстоятеслтва.

.............говорите на вашия си език, след като не пускате децата си В БЪЛГАРСКИ УЧИЛИЩА, а сте го ударили на ядене, пиене, на харчене на нашите пари -социални помощи, раждане и кражби, защо не и убийства!!!
ПОЗНАВАМ РЕАЛНОСТА!
Крадена съм не един път от така наречените ваши професионални джебчийки, /нали така ги омъжвате с етикета на джебчийка/. Втората циганка -Снежана вече аде голям бой. След това обра някакъв магазин и я съдиха, а тя размотаваше съда 4 години и накрая ...познайкакво стана? Съдиите, полицаите не смеят да са МНОГО строги с малцинстватаи знаеш защо. Пак ви защитава тази наша България, която за нас е мащеха. Прав си в едно, че това става заради шепата продажни българи, за мене те не са българи, не са човеци, а ПРЕДАТЕЛИ!
Ако ви болеше, нямаше да живеете на наш гръб, като СИМЕОНЧОВЦИ!!!
Гета има не само в България и не само за ромите!Ясна ли съм?!
ДОГАН ГО НАЛАГАТ ОТВЪН И МНОГО ДОБРЕ ТИ Е ЯСНО, без да им пука ,че България се заличава от света така! А нашите управници са ВСЕЕЕЕЕЕЕ
ЧУЖДИЦА-почти!
Как да не ни предават тогава, как? Налагат се самите те, не ги избираме, а и отвън ни ги натрисат------ДА НЕ БИ СЛУЧАЙНО България да стане голяма държава и да смаже другите. Българският дух и минало е ВЕЛИКО НЕЩО
И СВЕТОВНИТЕ СИЛИ ГО ЗНАЯТ ТОВА. А вие се правете на ударени!Точка. Не ми се товори с предубедени и хора, които посягат на народа ми и българската култура.
Да , имате право да си показвате културата, но не да НИ ЗАЛИВАТЕ, както вече го правят турците ,дори с джамиите си. Колко бълг. църкви има и функционират в Турция, а? А има ли там партия етническа в управлението им, къде е българският "Доган" в Турция, а?

ЧАСТ СТЕ ОТ НАС, КОГАТО СЕ БОРИТЕ ЗА НАШЕТО, СЛЕД КАТО ЖИВЕЕТЕ В БЪЛГАРИЯ . ИНАЧЕ СТЕ СИ ВИЕ -ВАШЕТО!!!

ИЗКАЗАХ СИ МНЕНИЕТО И МНОГО ДОБРЕ ЗНАЕШ, ЧЕ НЕ СЪМ ТАЗИ ,КОЯТО РАЗПРАЩА КОЙ КЪДЕ ДА ЖИВЕЕ! НО..........ИМА ГОСПОД И ДАНО Е БЪЛГАРИН!
СБОГОМ, ник!

21. kostadin - Мисля, че е време българската дъ...
02.11 16:05
Мисля ,че е време българската държава да се заинтересува от правата на малцинството българи останали все още в турцизираните райони.Българите в тях са малцинство!

22. sekirata - Кой да се заинтересува? Онези горе си гледат парите и кефа!
02.11 16:28
kostadin - Мисля ,че е време българската държава да се заинтересува от правата на малцинството българи останали все още в турцизираните райони. Българите в тях са малцинство!

ГОРКИТЕ БЪЛГАРИ! Мои близки живеят и работят там и не е за приказ! Няма една свястна българска църква, а на всеки метър джамия. По няколко пъти крещи ходжата -запис на уредба нарушава спокойствието на хората, особено българите. Това в Турция става ли, бе, умници политици?!
Там Било някога турско -това си приказват хорицата прости, нали ги видях и чух това лято. Зарибени...ама яко. Доган безплатно обучава по будните помаци на турски, за да ги качи горе да управляват и неговата песен да пеят.Този не искам да знам и да чувам за него. Чудя се с какво е изплашил българските политици, но май СЕ ПРОДАВАТ ! Дали и като мъже?



2.И ВТОРИЯТ МИ ПОСТ-СПОКОЙНО ИСКАМ ДА ЖИВЕЯ, ЗА ПРАВДА, ИСТИНА КОПНЕЯ

Илияне, крадливо гейче и проклето,
ще ти насинят дупето!
Ще те дам, където трябва,
дъщеря от майка се не грабва.
Престани по мене да злословиш,
във вещите на Поли да се ровиш.
Колко плащат ти за туй?
Ти крадец проклет, изуй
ганьовския си цървул,
за мен не говори, мамул!
Има ли държава тук,
имам ли права, кажете?!
Не с секира ами с чук
ще му смажа аз ръцете.
В ада ще гориш, леке,
ти продажно копеле,
спри за мене да говориш,
че със мен ще се пребориш.
Глория ли тебе учи
да крадеш Полина, кучи
син, но с мене спри,
името ми забрави.
Семейство нямаш ли си ти?
Защо на пътя ми заставаш?
Огън нека те гори,
прекаляваш, полудяваш.
Настройваш Поли срещу мен,
говориш глупости за мен,
езика ти знай ще откъсна,
от такива, като теб ми втръсна!


Илиян е от Русе, живее в София и се прави на фризьор, а е просто гей, крадец...маша на хора с пари. От там му идват доходите най вече. Той продължава да търси Полина едно на ръка,но и да я настройва срещу мене. Същата история, както с Радослава от http://radiosignal.fm
приятелка на Райна, която в интернета по мене тича, прави се че Полина обича! Дори и тук се регистрира, тази слива миризлива!

ОФИЦИАЛНО ИЗРАЗЯВАМ СВОЕТО ОТВРАЩЕНИЕ
ОТ ХОРАТА, КОИТО ИЗПРАЩАТ ТЕЗИ мишоци ДА СЕ РОВЯТ В МОЯ ЖИВОТ И НА ДЪЩЕРЯ МИ!
КАКВА Е ЦЕЛТА ВСИЧКИ СЕ ДОСЕЩАТЕ-
ДА УСПЕЯТ ДА ВЛЕЗНАТ ПОД КОЖАТА И И ОТ ТАМ ДА СИ Я МАНИПУЛИРАТ, КАКТО Е ПРИЕТО НЕ САМО В ПОПФОЛК СРЕДИТЕ -ВИЖДАТЕ САМИ! ИЗКАРВАТ МЕ ВСЯКАКВА ПРЕД НЕЯ!!!
РАЗБИРА СЕ ТЯ НЕ Е ГЛУПАВА, НО.....ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ТЪРПЯ ДА СЕ ТЪПЧЕ ИМЕТО МИ,НЯМА!
ИЛИЯН Е ЕДИН ОТ ВСИЧКИТЕ...КОИТО ДОСАЖДАТ НА СЕМЕЙСТВОТО МИ!
ВЪПРОСЪТ Е КОИ ТОЧНО ГО КАРАТ И МУ ПЛАЩАТ.....да краде Полина и да плюе по мен?
Ето телефона му, на който не отговаря на всички....вече: 0876255952

http://sekirata.blog.bg/viewpost.php?id=248986

Коментари
1. istina - Бъди силна!
08.11 21:50
Не се предавай на наглите атаки, на които те подлагат! Опитай се да ги игнорираш, за да си спокойна и ги остави те сами да се пържат в собствената си злост и злоба. Не им показвай мъката си, защото тогава те тържествуват! Бъди силна и не се предавай!

2. sekirata - Гонят този и онзи от блога, но тук има престъпници с различни никове -хора маски!
13:52
istina - Бъди силна!
Не се предавай на наглите атаки, на които те подлагат! Опитай се да ги игнорираш, за да си спокойна и ги остави те сами да се пържат в собствената си злост и злоба. Не им показвай мъката си, защото тогава те тържествуват! Бъди силна и не се предавай.

"ГОСПОД ДА ПОМАГА НА ВСИЧКИ ДЕЦА (ново)
мен все ще се намери кой да ме пази...

Изпратено: 12:16 От: stix
Изтрий | Отговор

Знаете какво ми стори leif и кои го карат. Лошото е че продължава да се занимава и да пречи И на Полина. ЩО ЗА БЛОГ СТЕ, КАКВО ПРАВЯТ И ОСЪЖДАНИ ТУК В САЙТА, ДОСТА СА?!
Ако стане нещо ,знаете какво ще последва!

3. innko - Позволих си да взема от блога на админите това
15:00

2. jupel - Кой турчин го подразни клипа и коментарите в поста ми?
01.11 21:58
Проблем в http://sekirata.blog.bg

след днешният ми празничен пост-

http://sekirata.blog.bg/viewpost.php?id=250080

НЕ МОГА ДА ВЛЕЗНА ДОРИ ЧРЕЗ emaila СИ В
http://sekirata.blog.bg

Това не е ли цензура? Значи, да пиша ,помествам в блога си каквото искат някои-богоизбрани, а не каквото аз искам?

3. sekirata - Все пак БЛАГОДАРЯ на екипа ви, друзья!
01.11 23:17
1. jupel -22:30 - Вече получих на email си одобрена парола...вече!

Пак и пак, пак.....докога чуждица зла ще се гаврите с sekirata?

22:06 - Пак и то на най българският празник sekirata е спряна!!!!!!
ДО АДМИНИТЕ НА http://blog.bg

jupel - Кой турчин го подразни клипа и коментарите в поста ми?
21:58
Проблем в http://sekirata.blog.bg

след днешният ми празничен пост-

http://sekirata.blog.bg/viewpost.php?id=250080

НЕ МОГА ДА ВЛЕЗНА ДОРИ ЧРЕЗ emaila СИ В
http://sekirata.blog.bg

Това не е ли цензура? Значи, да пиша ,помествам в блога си каквото искат някои-богоизбрани, а не каквото аз искам?

Автор: jupel Категория: Изкуство
Прочетен: 6 Коментари: 2
Коментари

1. jupel - Вече получих на email си одобрена парола...вече!
22:30
http://jupel.blog.bg
Последни 20 регистрирани посетителя
22:17 - turbo4
22:15 - radames
22:13 - radames
22:04 - delfin
21:28 - qbylkovcvqt
ЕТО КЪДЕ ДОСТЪПА ДО БЛОГА МИ Е СПРЯН -за 2 часа
19:29 - istina
19:24 - gorkan
19:00 - essy
18:39 - avangardi
18:36 - sekirata
18:20 - henzelski
17:49 - bateto
17:47 - kleopatrasv -----И ТУК ПАК e спрян за 4 часа-моята "приятелка" клеопатра тоес -norass
14:03 - raykov
13:42 - libertybell
13:38 - libertybell
13:26 - aredhal
13:12 - iliada1
13:10 - zaw12929
12:33 - diesirae

http://sekirata.blog.bg
Последни 20 регистрирани посетителя
22:14 - radames
21:59 - sasso
21:53 - jupel
21:49 - tagarski
21:28 - qbylkovcvqt
21:16 - marry
20:59 - svetlamila
20:51 - lidis
20:43 - rpatel
20:34 - tomich
20:23 - m130291
20:14 - rummi
20:09 - helios
20:04 - ivesa
20:03 - corruption
19:58 - henzelski
19:42 - dadide
19:42 - dadide
19:38 - compassion
19:34 - iliada

В деня на обесването на Васил Левски ли или на трети март ще бъда спряна пак?
Историята не може да се заличи, както и това което са правили с българите и българките......Това не се забравя, НЕ СЕ ПРОЩАВА!

4. sekirata - Гоните този и онзи, но тук в блога има престъпници...с различни никове
13:29
"ГОСПОД ДА ПОМАГА НА ВСИЧКИ ДЕЦА (ново)
мен все ще се намери кой да ме пази...

Изпратено: 12:16 От: stix
Изтрий | Отговор

Знаете какво ми стори leif и кои го карат. Лошото е че продължава да се занимава и да пречи И на Полина. ЩО ЗА БЛОГ СТЕ, КАКВО ПРАВЯТ И ОСЪЖДАНИ ТУК В САЙТА, ДОСТА СА?!
Ако стане нещо ,знаете какво ще последва!

Позволих си да взема от блога на админите това по горе. Секирата ми каза,че никой не и чува оплакванията.Тогава тези хора, които се държат така с нея е възможно да са с постове в този блог.
Тя подкрепи lidis и ето днес жъне неприятности.
Пожелавам и да се справи с тази паплач и да не се връзва на заплахите им, с което те целят да я сринат психически. Сигурна съм, че това тя няма да го позволи. Успех, секира!

Ето какво момиче беше Полина  преди да влезне в Пайнер-това свърталище на кучки и в никакъв случай това не е музикална компания, а ПОРНО КОМПАНИЯ!

image

image

4. sekirata - Те си позволяват да правят много по страшни неща
20:08
ПОСЯГАТ МИ!
РОВЯТ В ДУШАТА МИ!
ПОСЯГАТ НА НАЙ МИЛОТО -МАЙЧИНОТО ЧУВСТВО!
ПОСЯГАТ НА ИМЕТО НА СЕМЕЙСТВОТО МИ!
ПОСЯГАТ НА МОЯ ТРУД И ТОЗИ НА ДЕЦАТА МИ!
ПОСЯГАТ НА МОЯТА РОДИНА!
НЕ И НЕ! ТОВА НЯМА ДА ОТМИНА!
Това са двата ми поста за Илиян крадеца пуснати от мен в sekirata.blog.bg
който ми блог бе изтрит за кефа на няколко малоумника.
Вижте как са изопачили нещата в жълтата преса-окрали са изтритите ми постове. Така правят и ще правят със стиховете ми и разказите ми.Ха дано им изсъхнат ръцете на тези крадли и плагиати!
BTV се отказах да гледам заради резила НИ с РОМИТЕ Галена и Азис пред Нешка Робева и пред цял свят!!!
ОТКАЗВАМ СЕ ОТ ВСЯКАКВА ПРЕСА....вестници,списания, които пишат едно и също и дори не могат да лъжат различно! Отказвам се да чета всякаква крадена поезия и тъпи скучни разкази.ПОЗНАВАМ ГИ, УВЕРЯВАМ ВИ!А ти Злато, вече спиш спокойно ,нали? Но си остана Кърджалийска лисица-стара, проскубана! Ще се намери ловец за твоята изтъркана кожа! И за кожата на твоите кучета, като cefulesteven, leif, viki...ГОРКО ВИ!Искат да ме унищожат,
манипулират се децата ми,
че да изкарат че те са ме убили.
А след това и тях ще унищожат-
мафиозна тактика.

В тази мръсотия
е замесен дори баща им!

Хайде стари квачки и певачки,
без Полина се развивайте,
тя няма да ви пречи вече,
от музиката се отрече-
илюзия която е, измама.
Изкуство и култура у нас няма!
Нищо няма,
има само простотия -голяма!







Гласувай:
2



1. sekirata - gggg
23.03.2015 23:52
sekirataStПреди 1 секунда

Прилича ми на една гръцка песен,както и аранжимента и, не се сещам за заглавието и, но текста е много сполучлив,ще ми се да не е превод :) Клипът не е достатъчно подходящ и на ниво,еротиката е малко гнусна. Десито май ще спаси Пайнер,но докога ли? :)

·




Това не е просто хит,Коцето алармира че е зле,в дупка е-страда,не го играе,личи си. Това е вече песен и изпълнение,защо ли,познайте?! Човекът си обича "онази"-знаете коя и пее с голямо чувство меко казано. Въпреки всичко без Десито не би се получило това ,което е сега и е шестица! Тя е певицата от жените....там!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Други
Прочетен: 341620
Постинги: 139
Коментари: 136
Гласове: 3144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930