Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2014 01:24 - ПОЛИНА ВИНАГИ Е БИЛА СКРИВАНА ЗА ХОРАТА ОТ ПРОДУЦЕНТИТЕ СИ
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 1520 Коментари: 0 Гласове:
1



image  
ПОЛИНА ВИНАГИ Е БИЛА СКРИВАНА ОТ ХОРАТА

image
image ПРЕЦЕНЕТЕ САМИ КОЯ СНИМКА Е ПО ДОБРАТА, ЗА ДА Е КАРТИЧКАТА? НО ...КОЙ Я ПИТА НЕЯ И МЕНЕ! ЦЕЛТА Е ДА БЪДЕ СКРИВАНА ЕСТЕСТВЕНАТА И КРАСОТА И ДОБРОТА ПРЕЗ ЦЕЛИТЕ ТЕЗИ ПЕТ ГОДИНИ ЗАТОЧЕНИЕ ПРИ ТЕЗИ ЛЕШОЯДИ БЕЗ РОД И ЧИСЛО. ТА И СЕГА ЦЯЛ ВЗВОД МРЪСНИЦИ И ПРАЩАТ ТА И НА МЕНЕ. А КАКВО ДА КАЖЕМ ПЪК ЗА КАЛЕНДАРЧЕТАТА  И...НО ТОВА СА ДРЕБНИ КАХЪРИ, АМИ ДРУГОТО, КОЕТО НЕ Е И ЗА ПИСАНЕ....

image А тук направо фризьорът,фотографът,гримьорът  са гонили бройката  за парите , за хонорара си и да угодят на конкуренцията на Полина. Изкарват я насила лоша-грозна не могат,изкарват я немарлива и всякаква...не я пускаха  и на живо на участия и тогава как да я видят хората дали е естествена красива например, как да преценят?!

image

 image
 Дори когато я карат да се муси , като Глорчето  пак си личи естествената и красота.

image

image
ПОЛИНА

"НЯМА ДРУГА" -втори самостоятелен албум 

image ПОЛИНА. ИМЕТО И ДОРИ СИ Е  НЕЙНОТО -ЕСТЕСТВЕНО, ЗА РАЗЛИКА ОТ ПОВЕЧЕТО И КОЛЕЖКИ-БИВШИ-СЛАВА БОГУ! НЯКОИ ПЛАЩАХА  ДА БЪДЕ СКРИВАНА-ТОВА Е ТОЧНАТА ДУМА. САМО ПРОДУЦЕНТИТЕ И ЗНАЕХА КОЙ ПЛАЩА! И НАЙ ТЪПИЯТ ЩЕ РАЗБЕРЕ КОЛКО СА РЕКЛАМИРАЛИ ТЕЗИ НЕЩАСТНИЦИ ПОЛИНА, ДОКАТО И ПИЕХА КРЪВЧИЦАТА ТАМ И Я ПРАВЕХА НА МАЙМУНА! А ИМАМ ОЩЕ МАТЕРИАЛ ДА ПУСКАМ, ЗА ДА ВИДИТЕ КОЛКО НЕЩА Е НАПРАВИЛА А СА ПОКРИТИ....ЗАРАДИ ПРОТЕЖЕТАТА И ЧИЧКОВЦИТЕ ПАРИЧКОВЦИТЕ НА КОЛЕЖКИТЕ И! ОТВРАТ! ЗАТОВА ...НЕ ИСКАМ И ДА ЧУЯ ЗА ПОПФОЛК И "ПЕВАЧКИ " -КВАЧКИ! АНДРЕА, ГАЛЕНА....СА ПЕВИЦИ КОЛКОТО АЗ СЪМ ПОЖАРНИКАР! А БАБА ГАЛЯ ОТ ДВЕ МОГИЛИ ЗАБЕЛЕЖЕТЕ, НЕ Е НУЖНО ДА ИМАТЕ МОЕТО ВИСШЕ МУЗИКАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ . ТЯ ГЛОТО  СЕ РАЗПЯВА В ПЕСНИТЕ СИ -НА ВСЯКА ДУМА ПОСЛЕДНАТА Е ГЛАСНА БУКВИЧКА И Я КЪДРИ И ВИБРИРА АКАПЕЛНО! БОЖЕЕЕЕЕЕ...ГОЛЕМИТЕ ПЕВИЦИ  ТА И ТЕЗИ ОТ АРА И ДРУГИТЕ...ВСЕ МАНГАЛКИ, А С МАРА ОТВАРАЧКАТА ТУК В МУЗИКАЛНОТО УЧИЛИЩЕ СИ ПРАВЯТ МАЙТАП, ЧЕ СИ СВЕРЯВАТ КАМЕРТОНИТЕ -ТОЛКОВА ФАЛШИВО ПЕЕ . ПЕЕ.....ХИ , ХИ... АКО ТОВА Е ПЕЕНЕ!
МНОГО ПО СПОЛУЧЛИВИЯТ ВТОРИ АЛБУМ НА ПОЛИНА -"НЯМА ДРУГА" БЕШЕ ПУСНАТ СЪС ЗАКЪСНЕНИЕ, УЖ ЗАРАДИ МАМЧЕТО И И ИНТЕРНЕТА, А ВСЪЩНОСТ ПОЛИНА НЕ ПЛАЩАШЕ...ДОСТАТЪЧНО, КАКТО ВСИЧКО НЕЙНО. КОЙТО АЛБУМ ТА И ПЪРВИЯТ И "СЛАДКО ЖЕЛАНИЕ" ИЗОБЩО НЕ СЕ РЕКЛАМИРАШЕ, ТА ДАЖЕ ПРЕСЛАВА Я НАКАРАХА ДА ИЗПЕЕ ПО СЪЩОТО ВРЕМЕ "ДЯВОЛСКО ЖЕЛАНИЕ" И РЕД ТАКИВА К...АЧКИ. А СЕГА СА, КАТО БЕСНИ СЛЕДЯТ Я,СЛЕДЯТ НИ, ТОРМОЗЯТ , НАСЪСКВАТ Я СРЕЩУ МЕНЕ, ЧЕ АЗ СЪМ И РАЗВАЛИЛА КАРИЕРАТА...О ВИЕ СИЛИКОНОВИ КУКЛИ -НЕЙНИ КОЛЕЖКИ, ДЕТО СЛУХТИТЕ В ИНТЕРНЕТА КЪДЕ КАКВО ПИША , ПУСКАМ И ТЪРЧИТЕ ДА СИ ПРАЩАТЕ ГОРИЛИТЕ СРЕЩУ ДЕТЕТО МИ, КАКТО  И ПРОДУЦЕНТИТЕ СИ , О, ВИЕ НЕЩАСТНИЦИ....ПОПФОЛКА ВИ Е ТАКЪВ КОЛКОТО АЗ СЪМ КАЛИНКА! А ВИЕ СТЕ ПЕВИЦИ, КОЛКОТО АЗ СЪМ ЛЕЙКА ЗА ВОДА, НО ТОЗИ ПЪТ НЯМА СЕКИРА ЩЕ ВИ ПОЛЕЯ...ЯКО, ДОКАТО СЕ РАЗБЕРЕ ЗАЩО И КАК Е УМРЯЛА -УБИТА СЕКИРАТА. leif -vesoleif  е решил да ме убива и бил в Плевен -много важно! Вижте какви клипове за мене е пуснал в YouTube и профилите ми в блог беге са негови и анкетите срещу мене в други сайтове, този "българин" който уж си изкарва прехраната с бурканчета. Вътре затворени нещица, но май затваря  в бурканите ЧОВЕШКИ СЪРЦА!Наричаше Полина всякаква тогава, защото неговата дъщеря му би шута и има защо.Братовчед му ми писа,че е осъждан и ми се кани да се справи с мене и дъщеря ми . Идвал е веднъж в Плевен и то със Злата/есен/ и Стефан /cefulesteven /досещам се какви праща и на Полина в София. Дано има Господ за този друговерец, тези друговерци -меко, леко.... казано.
Ето ви и фактите и запомнете, не ме  е страх от некадърни и злобни, и  .......!
http://www.youtube.com/watch?v=ZnExarwdWw8
http://www.youtube.com/watch?v=RPMsYJHcD9E&feature=related
 И. Т. Н.....
КОИ ПЛАЩАТ на този Елементарен индивид и корумпиран  да се подиграва така и то не анонимно
с мен и такива , като мен. Изоставен  от съпруга и дъщеря, озлобял  и на мене това пожелал-меко казано. Не ме е страх  ,защото ме е ГНУС, НАЙ ВЕРОЯТНО ЗАТОВА! ГНУС, ГНУСОТА ОТ ТАКАВА ИЗМЕТ В ИНТЕРНЕТА! ЛИПСА НА ВСИЧКО ЧОВЕШКО, НА ВСИЧКО . Дори физиономията им вижте на него и на такива като него.
 http://leif.blog.bg
ТРИЯТ МИ КЛИПОВЕТЕ В В YouTube.com , А НЕ Е ЧАК ТОЛКОВА ГОЛЯМ ПО ВРЕМЕТРАЕНЕ НИТО МРЪСЕН И НЕЦЕНЗУРЕН -ТОЙ Е ПРОСТО ИСТИНАТА, ГОЛАТА ИСТИНА! ОСТАНА МИ САМО ЛИНКА И АКО МИ ИЗТРИЯТ И ПРОФИЛА ТАМ НЯМА ДА ГО ИМА  И КЛИПА МИ. ПЪРВИЯТ МИ КЛИП-ЦЯЛА НОЩ СЕ ТРУДИХ -РЪЧИЧКИТЕ МУ НА ТОЗИ  ДЕТО ГО СПРЯ...НЕ ГИ ВИЖДАМ! ЕТО  ЛИНКА  НЕДОПУСНАТ НА ИМЕТО -sekirata -
http://www.youtube.com/watch?v=s65bOl0TL78
Опитайте на заглавието му може и да го пуснат тогава пак тези прокажени ръце на изчадие! Ако замълча дълго в интернета  дори тук, досетете се какво е станало....
ПОЛИНА -СЛАДКОТО ЖЕЛАНИЕ на фирма "Пайнер"
ГРОЗНИТЕ И НЕКАДЪРНИ ПЕВИЦИ МУ НАДДЕЛЯХА....ДОКАЗАТЕЛСТВО ,ЧЕ В БЪЛГАРИЯ ДОБРОТО, КРАСИВОТО.....Е УБИВАНО, МАНИПУЛИРАНО, КАКТО И ЧИСТИТЕ ЧОВЕШКИ ДУШИ! МАЙНАТА МУ ЖИВОТ ГРОЗЕН -БЪЛГАРСКИ! МАЙНАТА... МУ!





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Други
Прочетен: 341604
Постинги: 139
Коментари: 136
Гласове: 3144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930