Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2014 15:33 - ПАЙНЕРСКИТЕ ....... АНГЕЛОВИ
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 915 Коментари: 0 Гласове:
3



image

Пайнерските поетеси две,
мразят моето дете,
Ангелови ги наричат, 
грозни стихове за Поли пишат.
Мислят се за поетеси,
а по сайтовете ровят,
мръсни думи да изровят.
Пишат за пари ,за слава
слушат този дето заповядва.
И поръчката е ясна -
Не пишете за Полина,
майката да стане бясна,
от сайтовете я гонете
стиховете и крадете
и уста и затворете,
ако трябва и...платете.
Ох,че простотия!
Огледал се Илия, пак в тия!

image

 

petq 24 Юни 2008, 21:17 Статус: Одобрен Промени Изтрий 
това ли е критерият ви за звезда?

А бутилката твой критерий ли е? А съм ти преподавала....Толкова си злобна,момиче?!
И да я няма тук Полина ти няма да станеш по красива и по добра.

 

ПОЛИНА Е ИЗВЕСТНА В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ, А ТЕБЕ НИКОЙ ТЕ НЕ ЗНАЕ.Чрез моят блог тук с интриги искаш да станеш известна и с....бутилката!image

 

ne se turkalq;)

petq 18., Плевен

 Задушавам се от кал, помия...хвърляни по мен и дъщеря ми!

 

 

Горко ви И  на вас злобни,завистливи Плевенчани!

Войната с мен започва,

 

в Плевен сеч се почва!

 

Не ,няма да  я водя,

 

Господ  ще проводя

 

той да отмъсти,

 

добрите да спаси! 

 

БУМЕРАНГ ЗА ВСЕЧКИ ЗЛОБАРИ И ЗАВИСТНИЦИ,
ЗА ВСИЧКИ УБИЙЦИ НА КРАСИВОТО И ДОБРОТО!
ГОСПОДИ, ПОМОГНИ ИМ НА ГРЕШНИЦИТЕ!
КОЛКО МНОГО ЗЛОБА НИ ЗАЛИВА
МЕН И МОЙТА ДЪЩЕРЯ КРАСИВА,
НЕКА БУМЕРАНГ ДА ГИ СЪБУДИ,
ТЕЗИ ХОРА ЗЛОБНИ,БОЛНИ...ЛУДИ!

 

ПОСЕГНАХТЕ ДОРИ НА ЗДРАВЕТО -МОЕТО И НА ДЕЦАТА МИ !!! ДА ВИ СЕ ВРЪЩА ТОВА ,КОЕТО СТОРИХТЕ НАЙ ВЕЧЕ НА ДЕЦАТА МИ!

 

http://sekirata.blog.bg и http://cekupama.blog.bg не са мои блогове, не мога да влизам там пък и какво да правя? На 10.02.2009 ми изтриха над 2600 поста!!!!
Да пиша, а те да трият? О, не!
Освен,че се и краде!!!
http://jupel.blog.bg е другият ми разсипан блог!
Там просто съм блокирана, никой не може да влиза по нормалният начин и да ме чете,да ми пише, защо да го има тогава?

 

Преча на малцинствата,като cefulesteven, esen...пък и на доста завистливи некадърни поети и поетеси-българи най вече ИЗЧЕРПАНИ!Преча и на доста зависливи плевенчани.
И в http://cekupama.hit.bg -уж лично мой сайт НО И ТАМ съм манипулирана.

И КАТО КАПАК -
ДЪЩЕРЯ МИ Е СЛЕДЕНА ОСОБЕНО ,КОГАТО Е В СОФИЯ!
Досега преживя един опит да я отвлекат с кола и то от уж приятелката и Мария от Кюстендил и гаджето и. На 30.03.2009 са се опитали да я прегазят с джип, гонили са я. Може да е Боби -бившият и приятел от Драгалевци -бизнесмен. Но явно е заплашвана, защото както го твърди след време ми пише, не казва същото. Преди няколко дни Илиян фризьор, който я окраде преди време,за който писах много постове и бе откраднал мобилния и телефон и ме заплашваше по него.
Синът ми е манипулиран в Хасково, в което е замесена и Злата-esen. Той е хакер. Разбридано е цялото ми семейство, замесен е дори бившият ми съпруг.
Досега -05.04.2009 за мене Полина е в неизвестност,за мене. Настройват я и манипулират дори роднини.
ИМА ЛИ И ДЪРЖАВА,
ИМА ЛИ ЗАКОНИ
И АКО ГИ ИМА ЗА КОГО СА?

ТОВА НЕ Е ДЪРЖАВА!

 

Ето докъде стигна злобата човешка, НО ТО СЕ ВРЪЩА!

 

ЯКО СЕ ВРЪЩА!

 

ТОВА НЕ Е ДЪРЖАВА!

Петко Славейков
Не сме народ

Не сме народ, не сме народ, а мърша,
хора, дето нищо не щат да вършат.
Всичко тежко, всичко мъчно е за нас!
"Аз не зная! Аз не мога!" - общ е глас.

И не знаем, не можеме, не щеме
да работим за себе си със време.
Само знаем и можеме, и щеме
един други злобно да се ядеме...

Помежду си лихи, буйни, топорни,
пред други сме тихи, мирни, покорни...
Все нас тъпчат кой отдето завърне,
щот сме туткун, щото не сме кадърни...

Всякой вика "Яман ни е нам хала!" -
а всякому меракът е развала...
Не сме народ! Не сме народ, а мърша,
пак ще кажа и с това ще да свърша.

1875 г.

 

 И какво ? Хубаво подредихте Полина-една естествено красива и наивна,добродушна жена, за да вилнеят  онези другите, вашите...за да Ви изкарват пари независимо КАК!




ТО СЕ ВРЪЩА , ДРАГИ, МАКАР ЧЕ ВЕЧЕ НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ВЪРНЕ ЖИВОТЪТ НА ЕДНО РАЗБИТО СЪРЦЕ, ЗДРАВЕ. А МЕСОМЕЛАЧКАТА ПАЙНЕР, НАКЪЛЦА И  ПОЛИНА НА ПАРЧЕТА, УБИ ЧОВЕШКОТО В НЕЯ И В  ДОСТА ОТ КОЛЕЖКИТЕ И -по свестните, ПОДЛУДИ ГИ,РОБОТЧЕТА СА ТЕЗИ МОМИЧЕТА ТАМ, НИЩО ЦЕННОСТНО-ИЗПЪЛНИТЕЛКИ САМО НА ЖЕЛАНИЯТА НА "ВЕЛМОЖИТЕ" .
ГОРКИТЕ МАЙКИ!
ГОРКАТА БЪЛГАРИЯ!



 





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Други
Прочетен: 341071
Постинги: 139
Коментари: 136
Гласове: 3144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930