Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2013 23:36 - ЖУРНАЛИСТИКАТА НАША, К... Е ОТ КЛАСА!!!
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 1235 Коментари: 1 Гласове:
4



image
"Jurnalistikata nasha" sekirata
youtube.com.В този видеоклип има съдържание от SME, който е го блокирал за показване във вашата държава по силата на авторското право.
sekirata "Jurnalistikata nasha"
http://vbox7.com/play:2d590062

Ало, умни журналисти, защо точно тази статия  е останала в интернета и то силно преправена, нагласена от тези дето са си платили? Та Полина вече 6-7 ма година не пее, за да грачат некадърните и тези със силикон и фиброми на гласните връзки, с любовници депутати и милионери.


Разкажете повече за предстоящия Ви албум...

Вторият ми самостоятелен албум трябва да се появи на пазара скоро. Включени са 11 песни, някои от които имат заснети видеоклипове. Заглавието е Няма друга. Парчетата са с разнообразно звучене. Повечето са авторски.

Вие сте плевенчанка, но от 8 години сте в София. С кого живеете?

Абсолютно самостоятелна съм.

Как се озовахте в Пайнер?

Илия Загоров ме заведе през есента на 2004 година. Всичко стана случайно. Може би имах късмет. Запознахме се с Ильо в едно заведение, където пеех. Той реши да ме заведе на прослушване в Димитровград. Одобриха ме и така започна съвместната ни работа. Той направи първата ми песен, както и още 5 – 6 за първия ми самостоятелен албум. Трябваше да бъде мой музикален продуцент, но нещата се разминаха и аз продължих сама да подбирам песните си.

Защо толкова време не Ви лансират, а певици като Галена и Андреа за нула време станаха звезди и даже отидоха на турне?

Защото това са хора, които много по-лесно се манипулират. Не искам да звуча грубо, но те са с по-слаби характери и не чак толкова интелигентни. Докато аз съм прекалено неотстъпчива и невероятен инат, което ми пречи. Това е нещото, което пречи на развитието на кариерата ми, но и други фактори влияят, както ти спомена една колежка... Може би и други колежки...

Защо решихте да се занимавате точно с попфолк?

Защото видях, че в този бизнес има повече финансови възможности. Аз търсех материална самостоятелност и именно с тази цел започнах.

Оправдаха ли се очакванията Ви?

За съжаление, нещата се оказаха доста по-различни от това, което си представях. Много хора ми пречат. Но това пък ме стимулира още повече!

Кои са тези хора?

Не мога да назовавам имена, но са много – както в професионален, така и в личен план. В личния ми живот също има доста злоба и завист към мен.

Има ли мъж до Вас в момента?

Не. Днешният мъж е много комплексиран. Това ми тежи! Идва момент, в който не мога да търпя поведението му – да ме мачка, да ме подтиска, да ми налага психически тормоз...

По-конкретно?

Той си мисли, че като дава някакви пари, аз съм му робиня! Искам да кажа на всички мъже, както и на бившия ми приятел: Моята цел е аз да бъда независима и спокойна. Защото, ако този човек е психопат и ме тормози, не мога да се отпусна и да си върша работата нормално! Например, единия ден ми дава кола, после си я взима. После пак така: „на ти това, дай ми онова...“. Този човек има проблем! Но аз не мога да го реша. Има специализирана медицинска помощ, хора, при които може да отиде и да се консултира.

Разкажете по-подробно за поведението на бившия Ви приятел...БОЙКО БОЖИЛОВ

image

http://sladkotojelanienap.blog.bg/muzika/2013/07/07/pticite-ne-umirat-sami.1127384

Най-смешното е, че самият той кара скъпа кола - Мерцедес CL, а на моменти казваше, че няма пари и искаше да му платя сметката в ресторанта. Това ме хвърли в шок и ужас, защото той е зрял мъж на 40 години! Този човек проявява свръх наглост спрямо мен. Опитва да ме стресира и да пречи на работата ми. Не искаше да продължа, казваше ми: „Още 1 – 2 години и си до там!“

Имахте ли чувства към него?

Да, но през цялото време бях наясно, че не мога да имам бъдеще с него. И след като не мога да го имам, той няма право да спира развитието ми.

Майка Ви как реагира на тези Ваши драми?

Съветва ме до колкото може, но гледам да я държа на дистанция от моите проблеми, защото сама съм си ги забъркала и сама ще ги оправя. Относно работата – следи нещата, вълнува се... Понякога се дразни от това, че съм пренебрегната професионално.

Не е ли предприемала нещо по този въпрос?

Влиза често в интернет и пишеше някакви коментари. Но това е минало, не искам да се връщам.

Къде прекарахте лятото? на последната и година в "Пайнер"

Бях два пъти на море – на Златни пясъци и в Слънчев бряг, където участвах в конкурса Мис Лято. След което останах на Елените сама да си почина.





Гласувай:
4



1. jupel - Всички антикомунисти са деца на ...
06.02.2020 11:04
Всички антикомунисти са деца на фашистите-"крадецът вика дръжте крадеца"
Р. РАДЕВ БИЛ ПОЗОР - ЧЕРВЕН?! ГЕРБОВИ КАЛИНКИ ЩО СИ НЕ ВИДИТЕ ЧЕРВЕНИЯ ВОЖД - БОЙКО БОРИСОВ

Като разгледате резултатите изразени в брой действителни гласове на последните парламентарни и президентски избори, можете сами да си извадите заключения дали Президента може да си позволи да свали доверието от правителството. Ето ви ги:

Президентски избори 2016:
брой действителни гласове Румен Радев: 2 063 032

Парламентарни избори 2017:
брой действителни гласове за ГЕРБ: 1 147 292

Значи всички тролове и тия подкрепящи като сектанти герб, просто млъкнете. Нямам какво повече да добавя.



Най-смешното е, че гербавите продължават да пишат за тоя или оня, че е червен, а не виждат червеният си вожд заобиколен от доносницити от ДС.

Ако всичко беше хубаво и цветущо в тази държава, Радев нямаше да ви говори истините за тази разруха! Сега се видя кой кой е! Тези, които писнаха от възмущение , да кажат на кой Господ се кланят!!! Както се вижда , май е чичо Сам??? А това наистина е предателство спрямо Род и Родина!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 344092
Постинги: 146
Коментари: 136
Гласове: 3157