Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2013 00:43 - ПОЛИНА - "НЯМА ДРУГА"
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 1272 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 09.09.2018 23:31


image

image

image



image

ЯРОСТ,ВЯРА,ГЛАС В ПУСТИНЯ! Постът ми беше изтрит-избори-днес

 

image

Убийци на деца, народ
и лешояди с кръв нечовешка,
защо ви е народът -сноб,
това не е на Господ грешка?!
Убивате човека в мен
и моите деца невинни,
дано не видите бял ден,
джентълмени вий и дами финни!
Коя съм аз? Учителка.
Една от всичките в България -чужда.
Химера грозна ти, мъчителко,
от въздух, свобода аз имам нужда!
Върнете ми децата клети,
вий дяволи и изверги проклети,
лешояди, хищни птици
и силиконови юници!
Проклета сган и сволач мръсна,
как не ви омръзна, втръсна,
невинни жертви да убивате,
така и вий погубвате се, гниете?!
Убийци на деца, народ,
убивате вий своя плод,
спрете или Господ ще ви спре,
помощ моля, Богове!
Свестният на луд вий правите,
в тиня, мръсотия давите
народът ми, децата, мен!
Ще види ли България Бял ден?!

image


И за къде сме тръгнали с тоз гол ..з
в Европейският съюз?!
Ще ни сдъвчат като джам сакъз.
Американец ни показва среден пръст...
Тръгнал Ганьо на море
и дисагите си взе
без култура,но с таквоз чушле,
дето чужденец от него мре.
И кака Янка боздуганка
с консерви и компоти,
редува леща ,боб , картофи.
За циганчета голи ,боси
България пари си проси.
За българчетата добри,
никой не дава пет пари.
И момичетата наши
вън продават се добре,
а тук майките горките
плачат и кълнат во все.
И как не!
Посегнаха и на децата!
Не стига пустата заплата!
По чуждите земи умират
български войници,
а тук момичетата наши
са силиконови царици.
И ние тук ядем не хляб,а трици.
България от болка вие!
Кой ни прокле
или виновни сме си ние?
За бази си продаваме земята.
Крадем ,убиваме
от глад и болести умираме.
Родино моя!
Ти разграбена си вече.
От тебе Българинът се отрече,
избяга във чужбина на далече.
Боли ме!
Нямам думи вече!
Нямам нерви вече!
А утре 24 май кой ще празнува?!
Bye! Bye!
Учителите със мизерните заплати,
учениците с права над тях!
Кой пати?!

image
 

 


Христо
48 г., София
Посетен : 1 пъти
Виж профила
Изпрати съобщение

image

Ето кой е бил и се върти от маса време

преди изборите в блога и

профила ми и веднага -

цъфна в профила ми!

Защо изтри този ми пост,

защо изтрихте този ми пост,

защо мамка му аз да не съм МАЙМУНА?!

 

Този ми пост го нямаше както и още много,

така са наредили тези които са силни на деня!

 

image

 

 ВЕЧЕ СЪМ РАЗЛЮТЕНА, ПРЕКАЛИХТЕ! ЦЯЛ ИНТЕРНЕТ ЩЕ ЗНАЕ КОИ СА ПО САЙТОВЕТЕ ЗА ПОЛИТИЧЕСКИ ПРОПАГАНДИ И ГОНЯТ БЕЗ НИЩО ТАКИВА КАТО МЕНЕ-ЗНАМ ЧЕ НЯМА СЪД,ПРОКУРАТУРА, Омбудсман на Република България -ТА ТОЙ БЪЛГАРИН ЛИ Е -МАЙ НЕ ?!ОТРЯЗАХА МЕ, ОСТАНА ...НАВЪН ДА СИ ТЪРСЯ ПРАВАТА И ЩЕ БЪДЕ!АЗ И ДЪЩЕРЯ МИ НЕ СМЕ МАЙМУНИ!

image

ТОВА НАРОД ЛИ Е -
Jeko

секирата,заплашват те ....
ЕМИЛ 2014-05-25 16:27:52 Статус: Одобрен Промени Изтрий
никой няма да ти помогне мършо.... да ти еба майката мръсна

image

А на Вас българите избягали в чужбина,заради СОБСТВЕНОТО СИ БЛАГОДЕНСТВИЕ И ПАРИ,избягали, като последните СТРАХЛИВЦИ,ПРЕДАТЕЛИ НА РОД И РОДИНА- ..ЮЯ НА ВАС!
https://www.youtube.com/watch?v=-WrFK-QfJhY

https://www.youtube.com/watch?v=RlRsUN4MEuw

https://www.youtube.com/watch?v=xtaWHmhZmCE

https://www.youtube.com/watch?v=-WrFK-QfJhY

https://www.youtube.com/watch?v=lsrvX9rAjP8

https://www.youtube.com/watch?v=IT-A_JOLkdE

Не ме разбрахте правилно изтривам не документално,а от душата си виртуалните си приятели тук,които ме огорчиха с изключение на няколко с които ако админа разреши ще подържам контакти виртуални.Лети, да кажем,че е вярно това,че не можеш да пишеш коментари в блога ми,да ме защитиш,разбирам и ти вярвам,но това ДО КЪДЕ ВОДИ,Я ДА ВИДИМ? Празнувайте след изборите,поне турците ги няма вече-надявайте се-ОТ ВЪН НИ ДЪРПАТ КОНЦИТЕ!МУТРИТЕ БИВАТ ВСЯКАКЪВ ЦВЯТ ОТ ЧЕРВЕНИ ДО СИНИ! ЛЕКА ВИ НОЩ,виртуални ....атели!Аз не плача!НО НЯМА И ДА СИ ПУСНА КЛИП НА ИВАНА -ПРИЯТЕЛКАТА НА ББ!Слушайте си ги мръсните чалгари!

 

image
















Гласувай:
3



1. jupel - https://b.radikal.ru/b08/1908/73/e1545d1e317e.jpg
12.08.2019 17:47
17:30 - СИМЕОНОфффСКОТО чУдо - отговор

автор: jupel категория: Забавление
прочетен: 0 коментари: 0 гласове: 1


Симеоновското чудо

за мене е магия вуду (voodoo),

шопкините са много лоши -

софиянки по галоши.

До 1961 - село

и кабинков лифт е дело

на нечии пари изпрани,

а това не е от лани!

Канализация там няма,

всичко е септична яма.

Астроложки, поетеси...

само дето оня - Меси

не дойде да се изкаля

и зимата да се -"пързаля".

На Боби майката кълне-

фолк певицата да мре,

а внучката и Вивиана

с майка Хайке е... "обрана."

Любо там жена намери

тъща грозна му се дзвери,

симеоновска мома -горила,

третата жена му била!

Природа чудновата шопска,

като салатата ни шопска,

всичко мешано, сеир,

ще свърши ли туй най подир?!

А.Х.Т.sekirata cekupama

image

катун краси Симеоново

image

сатира Анита Христова Трифонова sekirata cekupama

А ЕТО И ТВОРЕНИЕТО , КОЕТО МЕ ПРИНУДИ ДА НАПИША МОЕТО -

СИМЕОНОфффСКОТО чУдо

СИМЕОНОВСКО ЧУДО -

"В Симеоново природата е друга,
уж позната е, обаче не,
там растенията съхнат чудно
и запазват визия поне.

Трън магарешки и хризантема,
маргаритка и какво ли не,
аз обичам после да го взема,
в глинен съд да вая цветове.

Някак си - запазват си фасона
и с години после са при мен,
и от партера, та до балкона
вилата красят ми всеки ден.

Живи са и старите шишарки
в купи сложени за красота,
Симеоново е сякаш марка
за пътуване във вечността.

И трева да взема, ще изсъхне,
но нагоре права ще стои.
Пълня вази и метли обвързвам -
декорация и светлини.

Казвам ви, това е Боже място.
Седмица - и книгата ми - факт.
Там обикнах го и там израснах
с обич, влязла от самия праг.

със останали цветя от мама,
после и допълнени от мен.
Райско кътче, приказка голяма,
Божи дар и песенен рефрен.

Щом поема пътя за нагоре
и откъсна цвете във ръка,
сякаш и небето ми говори:
" Идвай вече. Идвай..Закъсня.

Ангелите вече се събраха
да помагат, докато твориш.
Направи кафе и виж, помаха
Господ сам над белия ти лист."

Симеоново Росица КОПУКОВА

Нали, отнесено, възнесено, хвърчащо и от някъде ...пренесено!
Кво да кажем ние от Плевен-Дъ-ге с Панорамата, Кайлъка, фонтаните, Осман Паша ил бей...?!!

автор на поста А.Х.Т. sekirata cekupama
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Музика
Прочетен: 344612
Постинги: 147
Коментари: 136
Гласове: 3158