Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2017 07:10 - За нея
Автор: sladkotojelanienap Категория: Други   
Прочетен: 728 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 26.01.2023 22:41




Някои тук се сърдят за изтрити един два поста,а на секирата и се губят постове за цели месеци до половин година даже и то не на едно място в блога и ,който не  етолкова голям,че да натоварва и да трият има много по големи блогове от нейния.
Ето как виждам нещата и аз, като не яс нейни думи-

КАТО НАЦИЯ ЩЕ ИЗГОРИМ

Герои, как и не разбрахте,
че непризнати останахте
от тоз народ зомбиран,търпелив,
и смачкан,див,страхлив?!
Призвана аз съм тук сега
не да коля,не да сека,
а да се боря със перо,
да преборя това зло,
което гълта ни като ламя-
нас,родната наша Земя!
Защо секирата се гони днес,
защо,защо е този стрес
от нашите управляващи сега?!
На яве ще излезнат пъклените им дела!
Защо няма от тях осъдени,
има български чеда прокудени
навън от нашата Родина
оплакващи своя съдбина?!
Михайловски прочетете,
секирата вий не корете,
лъскава е,работлива
и на Господ,Исус мила!
Защо само ние позволяваме
да ни управляват от вън даваме?!
Защо,кой акълът ни изпи,
Хан Аспаруховото в нас уби?!
Секири,брадви...били комунистически-
блъфове на управляващи,фактически
те са внуците чедата днес на комунистите,
воалират с думи и дела не чистите!
Герои,как и не разбрахте,
че непризнати останахте,
че всичко днес е прах и пепел,
съдбата носим на Хензел и Гретел!
Пещта огромна е и вси горим,
като нация ще изгорим!
Едни и същи ни продават,
като царе живеят и предават
свой народ,Родина мила!
Господи,дай ни вяра,сила!

от секирата


Секира и търнокоп

Един ръждясал търнокоп, не знам къде забравен,

попитал лъскава една секира: "Що блести

всегда лицето ти?

И аз съм от желязо уж направен,

защо не съм кат тебе гладък, чист,

лъчист?



Отгде изхожда между нас

подобна разлика?..." Секирата тогаз

отвърнала: "Аз всеки ден отивам на гората,

сека дърва... Лъскавината

в труда намярвам аз,

в труда стои, другарю мой, хубавината..."

СТОЯН МИХАЙЛОВСКИ


18:01 - РосА ПОЕТЕСА БОСА, не НАМЕСВАЙ дъщеря ми,грознице,ще те довърша...и не само тук! Wonder -Даниела Райчевска те учи и тя ще го отнесе. Защо админ не те трие, защо Автор: jupel Категория: Други   image
Прочетен: 37 Коментари: 2 Гласове: 1
Последна промяна: 18:33

 image

ИМАМ И ПО СТРАШНИ

ЗАБРАВИ ЗА МЕН И ДЕТЕТО МИ ,

КАТО НЕ МОЖЕШ ОПИТАЙ СЕ И РОДИ!

image

тази снимка е от блога на туркинята Росица Копукова ,
явно това са мечтите и ,бляновете да е толкова красива и слабичка,
но сабята и се ще, а за секира даже не става дебеланата грозна ,зурлава!


image








А ето и учителката на баба Роса -Wonder -Даниела Райчевска-иска и се да е карсива и млада като Полина,но е една ямболска вещица уж поетеса и уж актриса самодейна..ха,ха...
самата прелест пресъхнала стара баба 74 годишна гонеща тук младите мъже ...

image

https://missana.blog.bg/poezia/2023/01/21/pensionirani-policai-si-hortuvat.1852296
20:32 - Пенсионирани полицаи си хортуват
...и в поста си и в коментарите си-се заяждат-писах ,че не започвам аз , а просто отговарям,защитавам се ,но те май това искат ..да поддържам тяхното присъствие просташко в сайта

коментари
4. missana - Мога, Роси!
21:41
rosiela написа:
А можеш ли си представи какво става зад стените на апартамента в присъствие на старата баба Яга?!
missana написа:
rosiela написа:
Младене, умрях от смях, ей!


Днес се замислих какво ще се случи на 7-ма пейка при пърния обилен за тази година сняг и ми хрумна това.



Джудже и баба Яга. Грозен тандем. Както казваше един приятел: "тези ще се тропат като костенурки"!
Цитирай



Много ниско падна този уж мъж -Младен missana

освен ,че всяка нощ дежури тук и прави мизерии на на неприятелите на Копукова
в комев;нтар под поста си

си позволява
да
обижда едно невръстно дете-внучето ми,
както и моите години 69 което не е вярно

не са ги целнали !

Вече си мисля не, ами съм сигурна, че съпругата на Младен missana няма да го остави по нощите да рови по сайтове,това е Копукова има му паролата.

Трябва ли сега аз да пусна ,да кача клипа ми за Младен ,дето се присмива на Радев ,че е бил наакал в самолета си?
Разбира се,че това са предизвикателства и провокации,но като нямат работа що трябва да се хранят по този начин -злобата си?

Ето-
за мен се касае-ето това също доказва-
Прочелите постинга прочетоха и:
Фашиста Дугин отчаян: Русия е една „сбър...
"КАПЯТ КАПЯТ КАПЧИЦИ СЪЛЗИ"- т...
ЧАКАМ ТЕБ


Тагове:   koi zaslujavat sekira,


Гласувай:
2



1. sladkotojelanienap - Защо ме намесва този....
31.01.2019 09:43
apostapostoloff,
Апостолов ли бяхте? Не се познаваме и Слава Богу!
14.05 13:56 - На следващата "Евровизия" ще
от: apostapostoloff За постинг: ПОБЕДИТЕЛЯТ Е ТОЙ - КРИСТИАН КОСТОВ!
пратим дъщеря ти, та да им е@е майката!
Одобри | Изтрий

apostapostoloff - Митко Пайнера ти отне
19:29
завинаги покоя, като погреба мечтата ти, че твоята дъщеря ще стане прочута певачка.



06:38 - Галена е страхотно парче и
от: apostapostoloff За постинг: EДИН ДЕН ЧУПКАТА ЩЕ ТИ ПОКАЖЕ ТВОЯТ СИН РОЖДЕН!
пее много добре. Тя не е обикновена путка, а путка и половина!
Одобри | Изтрий


12.04 21:50 - blogbg И СЕГА ЛИ НЕ СТЕ ВИДЯЛИ ПОСТА НА КОПУКОВА СРЕЩУ МЕН -ВИСИ ЦЯЛ ДЕН, ХА ДА ВИДИМ КАК ЩЕ ИЗТРИЕТЕ МОЯТА ПЕСЕН ВЕЧЕ С МУЗИКА, ДОРИ И НЕ ТУК

автор: sekirata категория: Поезия
прочетен: 166 коментари: 1 гласове: 9


Грешки,грешки от таквиз като копуча пешки: пък няма и музика има само помпа, яка помпа да си помпи постовете


Копукова,слаба работа -нямаш рима ,смисъл, нахвърляно напосоки явно друг ги пише.....ЗАТОВА СИ ГИ КАЧИЛА ТЕЗИ СИ ЛЪЖИ В КОМЕНТАРИТЕ СИ

БЛАГОДАРЯ ,ЧЕ СЪМ ТИ ИНТЕРЕСНА ,ТА ЧАК ДО ПЛЕВЕН СЕ ДОТЪТРИ! което е лъжа-много лъжите вие от Герб начело с Боко





ето ти отговора



Свали си копуча шалвара







с мерак мисана да вкара,







във своята -Самотата,







и му отвори "вратата".















- Нали ми знаеш, Младене







мисирката е до време,







няма какво да кълве







освен твойто к........ве!















Тя трябва да разбере,







че ние с теб сме тендем,







тя трябва и да умре,







не ти трябва харем!















Сега ходя по гости,







но лъжа, който се хваща,







оназ секира да пости,







защо окото ми хваща?















Легни си ти под юргана







чакай ме ,нека да хвана







влака знайш закъде,







надежда си моя ,момче!















С онази аз ще се справя,







не се страхува и зная,







бруталност ще я срази,







моята злоба,нали







това искаш и ти!















Мразя, ненавиждам я ,братко,







колко би ми било сладко







в Сторгозката гробница да я погреба







затуй пуснах стиха!







Лъжи ,измислям си, зная,







че ще и видя на таз края,







но раните болят ,братко,







не зарастват и сладко







вино ще пия ,когато нея затрия!







това е ,копуч, песен има и музика , но не тук при твоите хора яли лук!







Цитирай

А.Х.Т. sekirata cekupama

КАК ДА ТЕ АСИМИЛИРАМ, НЕКАДЪРНА ДЕБЕЛАНО, С БЕЛЬО НЕПРАНО?! с куришки мисирски о...но,с дупе мисирско посрано:)))





Нейното-КОЕТО АДМИН ТУК НЕ ВИДЯЛ ,О,БОГЕ(ЖЕ ,НЕ ВИДЯЛ А ЗАЩО СТОЯ ЦЯЛ ДЕН,-ПАДНАХТЕ МИ В ОЧИТЕ ТОТАЛНО


Свали си баба шалвара



с мерак любов да подкара,



споходи я Самотата,



гостува й от вратата:







- Нали ми знаеш, Секиро,



Секири сами умират,



до тях мъж не вирее,



а лудо дете беснее.







Сега ти идвам на гости



по християнските пости.



Легни си ти под юргана,



като жена нежелана!







Не чакай никой при тебе,



защото си непотребна.



Пишиш излишно самичка



като ненужна осичка,







като въшливата гнида



и срутена пирамида,



както и да те нарека



с мене си - Самота!
Р.К.



Коментари
1. sekirata - https://rosiela.blog/izkustvo/2023/04/12/krepostta-strogoziia-v-pleven-i-moeto-novo-stihotvorenie.1863825
12.04 23:19
blog,опитах се да ви пиша днес но цял ден не мога да влезна в блога си в сайта , а то що било
Копукова пуснала пак срещу мен


това не е провокация,

това е

вандалщина и нарушаване всякакви правила,

но само моето пречи, моята защита?!

Винаги се защитавам, ТЯ ЗАПОЧВА,

защо нейното се толерира
И ИМА ГРЪБ?!
Сигнали пускам, а когато е важно не мога да влезна в сайта

Докога ,докато и стане кефа?!

И след мен това ще продължава ,но с друг,друга.
цитирай
Редактирай | Изтрий
цитирай
2. sekirata - 1. sekirata - http://sekirata. ...
22.03.2019 16:11
1. sekirata - http://sekirata.blog/poezia/2009/12/31/na-maia-moi-ekzekutor-v-otkrovenia-com.464188
15:22
подкрепям този пост на apollon

11.11.2009 02:09 - Сайтът Откровения с най-лоша слава от всички български сайтове според скромното ми лично мнение

Който не пуска дарение от 30 лв изчакват малко и го трият,но не само профила, а всичко. Ами не става така,не се прави така изкуство у нас,творци...вятър и мъгла.
Майчето мене ме познава отдавна и не ме е забравила, нищо че е остаряла, повече е озлобяла! Погрозняла.
Намират се поводи.


31.12.2009 16:25 - На Мая - мой екзекутор в otkrovenia

Това е мой стар стих за нея ,но се намериха кои да и предадат,да я подсетят-
На http://sunflower
Може и да си е сменила ника, нали е модераторка.
Всъщност те-модове и админи
никога не са само с един два ника и профила.
Категория: Лични дневници

Мая, Маичке "красива",
забрави за мене, слива
беше и такваз остана,
елементарна, куха, яма
за наивни животинки,
разни твари и гадинки.
С мен не можеш се пребори,
в "otkrovenia" умори
някаква жарава -ник,
но тук си никоя. На шик
се правиш с фалш, менте
и плагиатство, не за сефте.
Разбраха всички колко струваш
защо на свястна се преструваш?
Я се вижте във избрани,
все лъжкини сте събрани,
с любовниците ваши,
бъркате такива каши,
че свят да ми се завие,
но аз ви знам, менте сте вие.
А ти нямаш капка срам,
аз не мога да ти дам,
туй що майка ти е забравила.
Такваз на никой не си мила.
Нямаш и талант, моме,
ти и с мен се заяде,
с дъщеря ми се сравняваш,
погрозняваш, изпростяваш.
Всичко знам за тебе, мила,
за свитата ти тук ки...ва,
данни, буквички преправяте,
на първа линия се оставяте,
само вас тук да четат,
с риск от вас да се гнусят.
Разни трикове, похвати,
употребяваш ти, е...и
злобната жена!
Кой те качва.....на върха?

в стихове беге пък има толкова жаргон и цяла мафия са там,те се имат за основатели на нов стил на писане и че са пратени от Бога да ни учат. На какво-
хайде вижте-секирата (Анита трифонова) 22 мин Не желая да имам приказка вече с няколкото Вас там! Отвратих се! Интриги ,не!
секирата (Анита трифонова) 1 ч РозалиАнгелова (Розали Ангелова), опитва се да провокира, интриганства и са една групичка там, мама мия! Всичко му е изписано на лицето що за човек е , а какви "поетични" думи използва, малее... точно като "поет".
РозалиАнгелова (Розали Ангелова) 1 ч Анита, той е от Стихове. Бях известно време там и излязох. Там всички се мислят за големи поети...всички новодошли са парии презрени

цитирай
Редактирай | Изтрий
2. sekirata - НЯКОЛКОТО ПО САЙТОВЕТЕ НИ ИЗОБЩО СЕ ИМАТ ЗА БОГУ РАВНИ! Имат гърбове,това е ,
15:27
иначе пишат ОТВЕЯНИ НЕЩА, НЕРЕАЛНИ И ЗАРИБЯВАТ НЕРАЗБИРАЩИТЕ.
Намират се и свестни хора тук там.

САМИ ПРЕЦЕНЕТЕ

Лунни макове-Ангелче13 (Jenna Stannis) 14 ч Красиво, влюбено и нежно! Хареса ми!

секирата (Анита трифонова) 7
мин Ангелче13 (Jenna Stannis) Приятно съм изненадана,
за което благодаря! Да видя тук нещо добро писано за мене!
Независимо къде качвам и ще
качвам творбите си, радвате ме!
Имало и истинни души все още. Прегръдка!

Gavrail45 (Гавраил Йосифов) 1 ч Мъча се да си ги представя тези лунни макове.Може и да ги има.

Ангелче13 (Jenna Stannis) 19 ч Красиво, влюбено и нежно! Хареса ми!

Затворени очи за една рисунка

....

ПУСНАХ ГО ПОД НЕЙНО СТИХО-Секирата (Анита трифонова)
< 1 мин Хареса ми, макар че си разбирам само от...римите! Извинете ме.

И Благодаря за искреността и смелостта. Изтрит ми
е коментара отговор под моят стих "Лунни макове",
затова Ви уведомявам, че да не си помислите,
че аз това онова...ИСТИНАТА, ГОЛАТА ИСТИНА,
ПАДАМ СТАВАМ НА СЕБЕ СИ ВЯРНА ОСТАВАМ и
САМО БОГ СЪДИ! Всичко го знаят, но...прегрешават.
БОГ Е ЛЮБОВ!
Независимо къде качвам и ще
качвам творбите си, радвате ме!
Имало и истинни души все още. Прегръдка!




Грозде не набрах-

секирата (Анита трифонова) 37 мин Ок.
admin (Георги Колев) 23 ч Добър аранжимент,
но изпълнението и записа дразни слуха.
секирата (Анита трифонова) 4 мин И
все пак мисля, че аз повече дразня .
Разпънала съм се. Пиша стихове, проза,
текстове на песни, пея, та и свиря.
Колко добре, но всичко е толкова субективно.
Съжалявам за лесно дразнимите тук да речем с
музикален слух. Ако преча мога да спра с
качването на музика. А пианото ми
е акордирано и не се продава.
Хубава вечер!
секирата (Анита трифонова) 5 ч Ок.
admin (Георги Колев) 1 ден Добър
аранжимент, но изпълнението и записа дразни слуха.



Моля те, Боже!
секирата (Анита трифонова) 17 мин
Нищо не ме учудва
в нашата мила страна, та и в интернета ни.
Цитирам - "Там където не става с
пари, става с много пари".
me6 (Бойко Иванов) 2 ч Коментара сигурно е
поел към парите на КТБ.
секирата (Анита трифонова) 2 ч На известия-
me6 (Бойко Иванов) коментира Моля те се, Боже!.

Не видях коментара?
секирата (Анита трифонова) 5 ч
Благодаря за съвета!
admin (Георги Колев) 1 ден Пускам я по
изключение, защото има идея и
може да стане добра песен.
Не е слушаема в този си вид,
изпълнението и записа са много зле.
Намери някой да ти ги изпълни, както направи Надя.





Ден мина Радо

секирата (Анита трифонова) 12 мин meteor (Blake 13) Благодаря!
Усмивка за искреността и смелостта да кажете нещо добро за мене.
секирата (Анита трифонова) 39 мин iskra1304 (Алиса) А задължително
ли е да пея обработки? Такива пея в ансамблите, където работих в
Северняшки- Плевен и Тракия- Пловдив
Въпрос- "Съобщенията се изпращат само на e-mail засега. Проверете
си пощата."
Коя поща? На email си нямам съобщения, а тук в сайта още не съм
се ориентирала, скорошна съм.
Благодаря!
iskra1304 (Алиса) 20 ч Може, аз лично от три дни съм
на фолклорна тема, хареса ми . Обработено може и да стане мн по-добре.
meteor (Blake 13) 1 ден Какво сладко гласче! Много харесах
секирата (Анита трифонова) 1 ден admin (Георги Колев)Днес ще
сме на фолклорна тема.
Благодаря! Дали пък някой не го жегна..."фолклорна тема" ?
От мен усмивка!
секирата (Анита трифонова) 1 ден margen, Благодаря! Търсите мен-
cekupama Den mina Rado,
чете се цекупама , изписва се на латинец.
Колкото до единицата, явно на някой и не кой да е някой,някоя
съм влезнала много вътре в...нещата!
Тази моя музика и изпълнения, които качих /не само тази песен/
и МОЖЕ БИ ще качвам тук не са правени в студио, като песните
на доста потребители тук и нямам награди разни да се фишкам,
но съм професионалист музикант с музикална академия и народна певица
от ансамбъл Тракия- Пловдив и Северняшки- Плевен. Била. Ако тази
категория музика тук е за най добър запис и техникИ, така кажете
да не се проявявам, като самороден талант и да си пускам В БЪДЕЩЕ
моите авторови парчета, като самодейно. Има къде да ме слушат и
да пея, и свиря все още. Да бъда честна в коментара си. Попрегледах
тук някои песнички- повечкото, разбрах и видях за какво иде реч.
Звукозаписна техника нищо повече. Благодаря все пак, защото така
излезна, че сега ще навредя на приема на стиховете
и разказите си тук, които пускам.


За жената

секирата (Анита трифонова) 5 дни Gavrail45 (Гавраил Йосифов),
Българка съм. Християнка
съм. Кой ли иска детето му да е джендър?! Насилие винаги
е имало и ще го има по света, това си зависи от държавата,
законите, управата. А за самодейката... Защо да се срамувам
от това, че съм само музикант професионалист? Не съм на заплата,
като писател и поетеса, нито като политик. Рано, рано ме разсмяхте.
Благодаря за откровеността!
Gavrail45 (Гавраил Йосифов) 5 дни И среден род
отрече
конвенцията
със секирата насече.
Нали си европейка
искаш да си
самодейка
Усмивка!
секирата (Анита трифонова) 6 дни ИнаКалина (Красимира Чакърова),
С очи се смей, с душа пей, търси добро, с усмивка живей!
секирата (Анита трифонова) 6 дни Gavrail45 (Гавраил Йосифов) ,
Конвенции разни не признавам,
вярна на себе си и женското във мен оставам!
секирата (Анита трифонова) 6 дни щураче (Дарина Иванова) Нека осми март си
честитим с пожелание да не пълзим!
ИнаКалина (Красимира Чакърова) 6 дни Най-красивото не винаги е най-доброто...
но най-доброто ..Хареса ми Анита.
Gavrail45 (Гавраил Йосифов) 6 дни Комлексиран съм.За нас,мъжете нищо хубаво не е оставено.
щураче (Дарина Иванова) 6 дни Най-доброто винаги е и най-злото Животът е
забавен! Честито на всички божии избранници
margen (Мартин Генчев) 1 ден Еее...Чак пък единица!? Записът не е хубав,
но е добре изпято мисля аз.
С този линк, няма да стане работата, всички можем да влезем в
youtube., ама от там нататък...Какво да търсим?
admin (Георги Колев) 2 дни Днес ще сме на фолклорна тема.


Зов


секирата (Анита трифонова) 2 дни Това е песен- стар шлагер.
emo2 (Емил Стоянов) 3 дни Ти какво разбираш под интимност?
Защото ако си мислиш, че означава секс, еротика и т.н. си
в голяма грешка. Не знам кой ми цитираш в коментара си, но
любовта е между хората и е интимна определено.
секирата (Анита трифонова) 3 дни Ама съществува-
"Само майчино сърце знае истински да люби на света. Само майчино сърце знае
истински да страда. Жените често ни обещават, любов безкрайна, една лъжа е
знай уви. Само майчино сърце знае истински да люби на света. Само майчино
сърце знае истински да страда. Измама и лъжа крие всяка дума в любовта.
Не вярвай на жена щом ти каже че те люби. В женските сърца твърде лесно се
пробужда любовта. Но истинска любов само една жена познава"- майката.
emo2 (Емил Стоянов) 3 дни Ако любовта не е интимна, то значи изобщо да не съществува.


Да обичаш

секирата (Анита трифонова) 2 дни О,
Боже, откъде дойдоха с времето тези грешки ?! -
Разбирам се, че приемам

за не го сподели...

Преди и след пускане на коментара
ми ги нямаше, всичко проверих два пъти.
Какво става?

секирата (Анита трифонова) 2 дни LiaNik (И.К.)
Привет ! Проверявам особено разказите си поне три
пъти, дори запаметявам там, където е пряка реч- гласните
най вече и след като вече съм го качила се изненадвам доста
пъти, че а е станала на я, запетаи липсват и. т. н. Подреждам
изреченията едно след друго, а след като го видя качено вече
виждам, че има празни места между думите, чудя се и аз.
с две клавиатури, на два компютъра, скоро са проверени и двата
. В оригинала ги няма тези грешки, които излизат после, като го
кача. Не знам от какво е, но синът ми, който е програмист ми казва,
че не е от компютъра. Това ми е голям проблем, защото все пак
не е като в реала, тук иди че доказвай...

LiaNik (И.К.) 6 дни Анита, повечето тук не сме
професионалисти.Стараем се, кой, колкото може.
А от Кети, наистина може човек да се учи. А и има
редактори. Те, доколкото им стигат силите ще се опитат
да пипнат тук-там. Развличай се и ни предоставяй
текстове да четем и да се развличаме и ние. А и винаги
е хубаво да чуя някоя мелодия или песен с аранжимент.
Не съм експерт, но, каквото харесам, като слушател, наистина го
харесвам. Що се отнася до героя ти, чудесно си го описала,
а за съществуването на подобни в реалността си напълно права.
И аз благодаря ! Ще следя за други твои творби. А с редактора
за текстове ще свикнеш. Не е лош, просто се
иска малко повече време да поработиш с него.
След копирането, имаш възможност да си подредиш
текста и/или да го редактираш, пред редактора да
го е одобрил и публикувал.



секирата (Анита трифонова) 6 дни LiaNik (И.К.),
Благодаря! Хубава българска думичка!
Героят ми е негативен на ента степен, не само
студен човек, но в реала има и по лоши.
секирата (Анита трифонова) 6 дни Katriona
(Кети Рашева), Благодаря! Не успявам всичко
да подредя, както в аптека. Копирам
ги от моите оригинали и ги пускам тук директно.
Проверявам, препрочитам, но не знам как остават тук там грешки.
По другите сайтове съвсем ми бе чудно, изчезваха цели изречения,
дори на стиховете ми. Боря се с това, но явно не съм долюбвана.
Коя съм аз? Аз съм професионалист музикант, а за какво се боря
навярно разбрахте. За нищо. Просто се развличам. Приятелства,
запознанства с начетени и грамотни хора. В сайтове за запознанства
са само хлапетии и познайте какво става там...
Ще се радвам ако тук бъда разбрана и не се гледа и иска от мене
да съм професионалист писател, поет. Не пиша, не творя за заплата,
за книжки, нито за слава. Знам какво представлявам и какво, и доколко мога.
Между другото пиша с две клавиатури...смях, нали? Благодаря за приема!
Katriona (Кети Рашева) 7 дни Да, интересна история, но Ви съветвам
да огледате хубаво текста, откъм граматика, правопис и препинателни
знаци има много пропуски
секирата (Анита трифонова) 6 дни LiaNik (И.К.),Благодаря! Хубава българска думичка!
Героят ми е негативен на ента степен, не само студен човек, но в реала има и по лоши.

Не съм още ориентирана, особено за клипове, песните
не знам къде и в какъв вид се качват, как?
Разбирам се, че приемам забележките на Кети. Права е.
Тя това вижда, което излиза и няма как за не го сподели,
другото си е моя грижа и за моя сметка независимо в кой сайт съм.
Благодаря !

LiaNik (И.К.) 8 дни Много ми хареса
цялата история. Поучителна е. Добър изказ
и държи до края. Малко ми беше телеграфно, тоест
на места ми се губеха чувствата на героя, но може би,
защото искаш да го представиш като студен човек, мислещ
единствено за власт и пари. Чудесно заглавие, описващо
точно ядрото на разказа. Да обичаш, не е като да си влюбен.
Може би малко ако свикнеш с редактора, текстът ще е красив
и подреден. Чете се по-лесно, но дори и аз понякога
не успявам всичко да си наместя, когато качвам.
С удоволствие бих прочела и други твои разкази. Поздрави!


цитирай
Редактирай | Изтрий
3. sekirata - Всичко съм копирала и не само сегашни неща и обиди
15:51
Борба се води яка, просто ме е смях, като пиша това. Борба за надмощие, всяко да наложи негов стил на писане, изказ и тем подобни, но да е негов. Особено римуването не го може всеки и там е страшна война, ЗАЩОТО СА МАЛКО ТЕЗИ, КОИТО ПРАВЯТ ДОБРА И СМИСЛЕНА РИМА.

Налагат се фантасмагории и нереални неща, отвеяни, имам чувство ,че някои са дрогирани, когато пишат толкова отвлечено! Давала съм много примери и сега не искам да си развалям настроението. А в интригите са БОГОВЕ! Затова и толкова много поети и поетеси се навъдиха , а нищо свястно написано-реално и истинно, с чувство,със смисъл!
А мене едни и същи ме гонкат...и са много силни в колективни жалби и клюки, и тук са някои от тях. Пуснах това в коментари, защото не се знае къде ще го използвам ,а да не е пост - имам и още.

Внимавайте какво четете и как Ви зарибяват с този род поезия-хаосна без смисъл и чувство, нахвърляни думи без посока и разум, като друсано пиано! Моето е акордирано,но и това не разбраха. Във суров вид се пускат авторсике парчета, ама кой да им го каже. Презаписват , копират...всичко! Разбира се който се цепи от тези групички на тези сайтове е обявен за НЕГРАМОТНИК И НЕКАДЪРНИК, И ИНТРИГАНТ.

"КРАДЕЦЪТ ВИКА КРАДЕЦА"

Излезна така, че моите професири по музика и декани по не разбират от музика от модове и админи по някои от сайтовете ни. Доста са...
цитирай
Редактирай | Изтрий Никога не съм била и няма да бъда подлога, не съм и няма да се мазня със сладникави коментари и хвалби, че да съм харесвана и толерирана ! Оставам си истинска! Различна.

"НЕ СЕ ГАСИ ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ"

А това какво говори ? За симпатии към мен?

iskra1304

Редовен посетител

** Публикации: 11

Re: Авторски права на песен

« Отговор #10 -: 19 март 2019, 19:52 »

Цитат

Секира ли си брадва ли си - ама в който и сайт да вляза все тебе виждам навсякъде.....



"НЕ СЕ ГАСИ ТУЙ ЩО НЕ ГАСНЕ



https://www.youtube/watch?v=1MctO29bOLU
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Други
Прочетен: 341425
Постинги: 139
Коментари: 136
Гласове: 3144
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930